-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт терапевтичного відділення КНП Ізмаїльської районної ради "Центральна районна лікарня" в м. Ізмаїл Одеської області
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 в т.ч. вартість будівельних робіт - 3876198 грн.; вартість технічного нагляду - 53802 грн.
Торги не відбулися
3 930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 650.00 UAH
Номер:
6c04c69fc4344261ab0fe13de4d02d32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-15-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2019 00:00
Період моніторингу:
15.05.2019 15:30 - 08.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
_15.05.2019 Одеса № 157
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.05.2019.
В.о. начальника В. КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.05.2019 № 157
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-04-12-000837-a 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 2 частини 2 статті 22, частини 3 статті 17 та пунктів 1 і 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ПП «Роднік», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, пояснення замовника, отримане через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду і оцінки встановлено, що комунальним некомерційним підприємством Ізмаїльської районної ради «Центральна районна лікарня» (далі – Замовник) прийнято рішення про намір укласти договір з ПП «Роднік» (ЄДРПОУ 30323216) щодо закупівлі робіт з капітального ремонту терапевтичного відділення КНП Ізмаїльської районної ради «Центральна районна лікарня» в м. Ізмаїл Одеської області на загальну суму 3 930 000,00 гривень.
При цьому тендерна пропозиція ПП «Роднік» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- відповідно до пункту 5.1.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку (складену згідно додатку 5 таблиці 1) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної.
Згідно з пунктом 1 додатку 5 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази потрібно надати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці 1.
На порушення вищезазначених вимог учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази приватного підприємства «Роднік», в якій не зазначено рік випуску або термін експлуатації машин і обладнання, зазначених в пунктах 34-36 довідки.
- відповідно до підпункту 1.1 додатку 5 до тендерної документації для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних у таблиці 1, до довідки додаються оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). Наявність у учасника власного автотранспорту підтверджується оригіналом або копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
На порушення даних вимог учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінал або копію свідоцтва про реєстрацію автонавантажувача та документи, що підтверджують право власності на обладнання, зазначене в пунктах 7-15 довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази приватного підприємства «Роднік».
- відповідно до пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку (складену згідно додатку 5 таблиці 3) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або про наявність діючого договору субпідряду з урахуванням специфіки робіт на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
Однак, на порушення вищезазначених вимог учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або про наявність діючого договору субпідряду з урахуванням специфіки робіт на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, предметом якого є роботи з капітального ремонту амбулаторно-поліклінічного відділення МЛ № 2 в м. Ізмаїл, що не відповідає вимогам Замовника щодо урахування специфіки робіт на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
- відповідно до пункту 5.1.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку (складену згідно додатку 5 таблиці 2) про наявність працівників, які будуть залучені до виконання договору підряду та які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з вимогами пункту 2 додатку 5 до тендерної документації до довідки обов’язково надаються копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником.
Проте, на порушення вищезазначених вимог учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію витягу з трудової книжки майстра будівельних та монтажних робіт ПП «Роднік» Кобець В.Г., зазначеного в довідці.
- відповідно до частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам товару запропонованого на торги вимогам тендерної документації, визначеним у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
В додатку 2 до тендерної документації зазначена вимога Замовника надати копії сертифікатів якості на матеріали, пов’язані з монтажем, підтриманням експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщенням про пожежу.
На порушення вищезазначених вимог учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії сертифікатів якості на матеріали, пов’язані з монтажем, підтриманням експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщенням про пожежу.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі зазначених послуг Південним офісом Держаудитслужби оприлюднено запит від 15.05.2019 року про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність пропозиції учасника ПП «Роднік» вимогам тендерної документації та визнання його переможцем даної процедури закупівлі.
Так, пояснення, надані Замовником, не підтверджують відповідність пропозиції учасника ПП «Роднік» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і вимогам тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПП «Роднік» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і вимогам тендерної документації та визнав переможцем ПП «Роднік» (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 08 травня 2019).
Крім того, за результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону вимагає в тендерній документації від переможця документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: копію документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – переможця торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (подається з моменту початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) або інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем торгів не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (подається до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення).
Період усунення порушень:
20.05.2019 15:26 - 06.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2019 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Пропозиція ПП "Роднік" відхилена.
2.Щодо документального підтвердження переможцем відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: копію документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – переможця торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (подається з моменту початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) або інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем торгів не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (подається до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення).
Вимагаючи дану довідку Замовник ніяким чином не звузив коло потенційних учасників, оскільки запросив також у довільній формі. Також на момент подання тендерних пропозицій жоден з учасників не звернувся до замовника з вимогою про усунення порушення. На етапі розкриття тендерних пропозицій не має можливості вносити зміни в тендерну документацію.
Дата публікації звіту:
22.05.2019 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
7ff974fec30c47ad9dbba4a7790f015e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2019 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-12-000837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, предметом якого є роботи з капітального ремонту амбулаторно-поліклінічного відділення МЛ № 2 в м. Ізмаїл, що не відповідає вимогам Замовника щодо урахування специфіки робіт на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 1 додатку 5 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження обладнання, машин і механізмів, вказаних у довідці, а саме: не надано оригінал або копію свідоцтва про реєстрацію автонавантажувача та документи, що підтверджують право власності на обладнання, зазначене в пунктах 7-15 довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази приватного підприємства «Роднік»?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 1 додатку 5 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази приватного підприємства «Роднік», в якій не зазначено рік випуску або термін експлуатації машин і обладнання, зазначених в пунктах 34-36 довідки?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 2 додатку 5 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію витягу з трудової книжки майстра будівельних та монтажних робіт ПП «Роднік» Кобець В.Г.?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 6 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії сертифікатів якості на матеріали, пов’язані з монтажем, підтриманням експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщенням про пожежу?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ПП «Роднік» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 08.05.2019 № 60) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 08.05.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e57cd9fd9f174d6192554027ecef8a4c
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
17.05.2019 10:28
Опис:
1) У п.5.2.1. тендерної документації вимагалося надання довідки (складеної згідно Додатку №5 таблиці 3) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або про наявність діючого договору субпідряду з урахуванням специфіки робіт на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*.
ПП «Роднік» у довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надало договір на «Капітальний ремонт амбулаторно-поліклінічного протитуберкульозного відділення МЛ № 2 по вул. Радянській, 75 у м. Ізмаїлі». Роботи, що містяться в актах виконаних робіт відповідають специфіці робіт щодо капітального ремонту. Також, щоб підтвердити спроможність виконувати роботи по специфіці робіт на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу було надано Договір субпідряду з ТОВ «СМУ ППА», що має ліцензію на виконання робіт по проектуванню, монтажу, технічному обслуговуванню засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінку протипожежного стану об’єктів. У тендерній документації не зазначено конкретного переліку аналогічних видів робіт. Аналогічний договір – це «Капітальний ремонт».
2) Згідно п.п.1.1 п.1 Додатку 5 до тендерної документації вимагається надання довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно Таблиці № 1. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних у Таблиці 1, до довідки додаються:
- оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції);
- наявність у учасника власного автотранспорту підтверджується оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів);
- наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) договору (договорів) оренди або оригіналом (оригіналами) чи копією (копіями) договору (договорів) про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції);
- наявність обладнання, яке необхідне для виконання робіт з капітального ремонту.
Учасник торгів повинен підтвердити право власності на власні механізми, а орендовану техніку і механізми підтвердити Договором оренди або Договором про надання послуг (виконання робіт).
Приватним підприємством «Роднік» у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання робіт по навантаженню та вивантаженню сипучих матеріалів використовується екскаватор (п. 2 довідки) та автомобіль вантажний самоскид (п. 3 довідки), які підтверджені свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Також використовується екскаватор JCB 3CX, який згідно своїм технічним характеристикам, є також автонавантажувачем (п.35 довідки), який підтверджений договором на виконання робіт №01/02/19-2 від 01.02.2019 р. з ФОП Лобода О.М.
Обладнання, зазначене в довідці в п.7-15 не буде залучене до виконання робіт по капітальному ремонту терапевтичного відділення, згідно технічному завданню, зазначеному в додатку 2 до тендерної документації, таким чином дані пункти в довідці несуть лише інформативний характер.
Приватне підприємство «Роднік» у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази надало документи, підтверджуючі право власності на все обладнання, машини і механізми, що необхідне і достатнє для проведення робіт на об’єкті.
На засіданні тендерного комітету під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Роднік» прийнято рішення, що в даній частині тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації.
3) Машини та обладнання, зазначені в п.34-36 довідки не є власністю ПП «Роднік», а підтверджені оригіналами договорів оренди та договорів на виконання робіт, в яких не зазначено рік випуску або термін експлуатації. Таким чином Учасник може і не знати дану інформацію.
4) У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції, наданої ПП «Роднік» наявні працівники:
- виконроб Дехтярьов Денис Ігорович (п. 3 довідки);
- майстер Чумаченко Юрій Олександрович (п. 5 довідки).
Також надані копії цивільно-правових договорів з іншими працівниками, які будуть залучені до виконання робіт. На засіданні тендерного комітету під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Роднік» прийнято рішення, що тих працівників, щодо яких підтверджені трудові відносини достатньо для виконання необхідних робіт та в даній частині тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації.
5) ПП «Роднік» у складі своєї тендерної пропозиції у документі «Технічний опис предмету закупівлі» погоджується з вимогами Замовника щодо необхідності виконувати роботи та при виконанні робіт оформлювати необхідні документи, дотримуватися заходів з захисту довкілля, надавати копії сертифікатів, у тому числі на матеріали, пов’язані з монтажем, підтриманням експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації та оповіщенням про пожежу за підписом уповноваженої особи та печаткою. Додаток 2 до тендерної документації надається Замовником для узагальнення всіх вимог для проведення робіт на об’єкті. У даному додатку надання копій сертифікатів якості на матеріали, що будуть використані в процесі капітального ремонту, вимагаються одночасно з актом виконаних робіт. « При виконанні робіт Підрядник забезпечує ведення наступних документів:
………
Надати копії сертифікатів якості на матеріали…». У Тендерній документації, вимоги надати підтвердження додатку 2 у складі Тендерної пропозиції немає.