-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Завершена
215 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 076.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 076.75 UAH
Номер:
7bc14adb44284abaa61cbe463b58cfa2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2019 00:00
Період моніторингу:
20.06.2019 17:11 - 13.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2019
№ 36
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2019 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-05-10-001990-a від 10.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форми документа затвердженої Наказом № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника-переможця торгів ФОП Чепій В.А., протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 10.06.2019 року № 182.
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів.
Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Однак, Управлінням освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради (далі – Замовник) в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490.
Разом з тим, відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
09.07.2019 15:03 - 24.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2019 15:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок
Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради відповідно до отриманого висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-05-10-001990-a (дата публікації 09.07.2019 року) не погоджується в частині встановлених порушень з наступних підстав.
- Не погоджуємось із висновком по результатам моніторингу закупівлі в частині 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів.
Оголошення про проведення закупівлі UA-2019-05-10-001990-a оприлюднено 10.05.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу через електронний майданчик у відповідності до технічних можливостей реалізованих на той час електронною системою ПРОЗОРРО, (електронний майданчик – це апаратно-програмний комплекс, який реалізує функціонал системи електронних закупівель та дає доступ до неї Замовникам, Постачальникам, іншим користувачам).
03.05.2019 року набув чинності наказ МЕТРУ від 21.03.2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу МЕТРУ від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Так Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, 9¹. «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). При цьому згідно з інформацією, наданою державним підприємством «ПРОЗОРРО», вищезазначені зміни реалізовано в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель шляхом додавання відповідних полів з 21.05.2019 року в обов’язковій формі. Поле 10². «Джерело фінансування закупівлі» технічно не реалізовано в системі ПРОЗОРРО до цього часу.
Лише 28.05.2019 року Уповноваженим органом з питань закупівель було оприлюднено лист-роз’яснення, відповідно до якого рекомендовано вказувати відповідну інформацію в полі «Конкретна назва предмету закупівлі», що суперечить Єдиному закупівельному словнику і не є предметом закупівлі.
Отже, враховуючи вищезазначене, з технічних причин Уповноваженого органу з питань закупівель, в друкованих формах документів у сфері публічних закупівель, заповнена інформація не могла бути відображена з урахуванням змін до Наказу № 490 від 22.03.2016 року.
- Не погоджуємось із висновком по результатам моніторингу закупівлі в частині порушення законодавства не відміни замовником закупівлі.
У відповідності до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) жодної підстави для відміни торгів не було.
Відтак, Управлінням освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради не порушено чинного законодавства при оголошенні закупівлі UA-2019-05-10-001990-a.
Додаток: лист № 842/07 від 11.07.2019 року
Дата публікації звіту:
15.07.2019 19:49
Запити/Пояснення
Номер:
45f88fcd222d45cfb0b0012b4b31a8c3
Назва:
Заперечення на висновок Держаудитслужби України
Дата опублікування:
15.07.2019 19:33
Опис:
Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради відповідно до отриманого висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-05-10-001990-a (дата публікації 09.07.2019 року) не погоджується в частині встановлених порушень з наступних підстав.
- Не погоджуємось із висновком по результатам моніторингу закупівлі в частині 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів.
Оголошення про проведення закупівлі UA-2019-05-10-001990-a оприлюднено 10.05.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу через електронний майданчик у відповідності до технічних можливостей реалізованих на той час електронною системою ПРОЗОРРО, (електронний майданчик – це апаратно-програмний комплекс, який реалізує функціонал системи електронних закупівель та дає доступ до неї Замовникам, Постачальникам, іншим користувачам).
03.05.2019 року набув чинності наказ МЕТРУ від 21.03.2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу МЕТРУ від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Так Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, 9¹. «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). При цьому згідно з інформацією, наданою державним підприємством «ПРОЗОРРО», вищезазначені зміни реалізовано в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель шляхом додавання відповідних полів з 21.05.2019 року в обов’язковій формі. Поле 10². «Джерело фінансування закупівлі» технічно не реалізовано в системі ПРОЗОРРО до цього часу.
Лише 28.05.2019 року Уповноваженим органом з питань закупівель було оприлюднено лист-роз’яснення, відповідно до якого рекомендовано вказувати відповідну інформацію в полі «Конкретна назва предмету закупівлі», що суперечить Єдиному закупівельному словнику і не є предметом закупівлі.
Отже, враховуючи вищезазначене, з технічних причин Уповноваженого органу з питань закупівель, в друкованих формах документів у сфері публічних закупівель, заповнена інформація не могла бути відображена з урахуванням змін до Наказу № 490 від 22.03.2016 року.
- Не погоджуємось із висновком по результатам моніторингу закупівлі в частині порушення законодавства не відміни замовником закупівлі.
У відповідності до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) жодної підстави для відміни торгів не було.
Відтак, Управлінням освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради не порушено чинного законодавства при оголошенні закупівлі UA-2019-05-10-001990-a.
Додаток: лист № 842/07 від 11.07.2019 року