• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Багато функціональний пристрій (принтер 3в1))

Торги відмінено

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
Номер: 3cf4de2c175e4ae09c03b8921b5b6bbe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-13-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.05.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 13.05.2019 14:30 - 06.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.05.2019 № 26 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 11.05.2019 № 26 Витяг з Переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-05-001093-b 05.04.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час надання відповідей на повторне звернення учасників до замовника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог частини 3 статті 30 Закону в частині ненадання Замовником на повторне звернення до замовника учасника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відповіді з такою інформацією не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження даного звернення через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання Замовником законодавства під час надання роз’яснення на звернення фізичних/юридичних осіб з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення у зв’язку з відміною даних торгів 23.05.2019 згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 23.05.2019 № 82, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час надання роз’яснення на звернення фізичних/юридичних осіб з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та відповідей на повторне звернення учасників до замовника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.04.2019 № 37 (далі – тендерна документація), відповідь Замовника на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедур закупівлі, відповіді Замовника на повторні звернення учасників з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, тендерні пропозиції учасників, протоколи засідання тендерного комітету від 26.04.2019 № 54, від 03.05.2019 № 60, від 06.05.2019 № 65, від 08.05.2019 № 67, відповідь замовника на запит. За результатом проведеного моніторингу установлено, що Замовником порушено вимоги частини 3 статті 30 Закону в частині ненадання на повторне звернення до замовника учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, яке подано 26.04.2019, відповіді з такою інформацією не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження даного звернення через електронну систему закупівель. Слід зазначити, що відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення у зв’язку з відміною даних торгів 23.05.2019 згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 23.05.2019 № 82, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень: 29.05.2019 12:52 - 13.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2019 12:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом Відділу освіти, молоді та спорту Долинської райдержадміністрації Кіровоградської області прийнято рішення, щодо усунення порушення встановленого при проведенні моніторингу Управління Східного Офісу Держаудитслужби в Кіровоградській област,і шляхом відміни торгів відповідно до вимог ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту: 29.05.2019 15:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 30.05.2019 10:38

Запити/Пояснення