-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Багато функціональний пристрій (принтер 3в1))
Торги відмінено
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
Номер:
3cf4de2c175e4ae09c03b8921b5b6bbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-13-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.05.2019 00:00
Період моніторингу:
13.05.2019 14:30 - 06.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.05.2019 № 26
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.05.2019 № 26
Витяг з Переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-04-05-001093-b 05.04.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час надання відповідей на повторне звернення учасників до замовника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог частини 3 статті 30 Закону в частині ненадання Замовником на повторне звернення до замовника учасника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відповіді з такою інформацією не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження даного звернення через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання Замовником законодавства під час надання роз’яснення на звернення фізичних/юридичних осіб з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення у зв’язку з відміною даних торгів 23.05.2019 згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 23.05.2019 № 82, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час надання роз’яснення на звернення фізичних/юридичних осіб з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та відповідей на повторне звернення учасників до замовника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.04.2019 № 37 (далі – тендерна документація), відповідь Замовника на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедур закупівлі, відповіді Замовника на повторні звернення учасників з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, тендерні пропозиції учасників, протоколи засідання тендерного комітету від 26.04.2019 № 54, від 03.05.2019 № 60, від 06.05.2019 № 65, від 08.05.2019 № 67, відповідь замовника на запит.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що Замовником порушено вимоги частини 3 статті 30 Закону в частині ненадання на повторне звернення до замовника учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, яке подано 26.04.2019, відповіді з такою інформацією не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження даного звернення через електронну систему закупівель.
Слід зазначити, що відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення у зв’язку з відміною даних торгів 23.05.2019 згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 23.05.2019 № 82, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень:
29.05.2019 12:52 - 13.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2019 12:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом Відділу освіти, молоді та спорту Долинської райдержадміністрації Кіровоградської області прийнято рішення, щодо усунення порушення встановленого при проведенні моніторингу Управління Східного Офісу Держаудитслужби в Кіровоградській област,і шляхом відміни торгів відповідно до вимог ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
29.05.2019 15:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
30.05.2019 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
862cb0858bfa416b8741572d003dfd6e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.05.2019 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015:код 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (Багатофункціональний пристрій (принтер 3 в 1)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-05-001093-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
При проведенні даної закупівлі оприлюднено звернення з вимогою про усунення порушення від учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» (далі – звернення).
З якої причини Вами не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro роз'яснення на звернення у порядку відповідно до частини 1 статті 10 Закону, чим недотримано вимоги частини 1 статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
be396edd0ef0405c852831294f63bc47
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2019 14:11
Опис:
Відповідно до Вашого запиту на надання пояснення, повідомляємо наступне: нами не було порушено частину 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» так як дана частина статті стосується роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та звучить наступним чином – «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
У зв’язку з чим Відділ освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» звернувся до нас 26 квітня поточного року об 11 годині 29 хвилин. Відповідно до частини 3 статті 30 Закону замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. П’ятий день припав на 01 травня 2019 року. Так, як це був вихідний день то відповідно до статті 253 ЦК України останній день відповіді перейшов на «02» травня поточного року.
Проте станом на «02» травня відсутня можливість опублікування змісту відповіді на веб-порталі Уповноваженого органу з технічних причин, оскільки електронним майданчиком було надано роз’яснення щодо відсутності зазначеної можливості, оскільки 01.05.2019 року, який був офіційним вихідним днем, закінчився період оскарження рішень замовника. Враховуючи зазначений факт та з метою дотримання вимог частини першої ст. 32 Закону Замовник опубліковує зміст відповіді на п’ятий день з дня надходження звернення разом із скан-копією договору про закупівлю. Крім того, з метою дотримання прав учасника процедури на отримання відповіді на його звернення Замовником було прийнято рішення про направлення змісту відповіді на електронну адресу учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», яка зазначена у документах тендерної пропозиції.