• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт корпусу пришкільного інтернату Славського ЗЗСО I-III ступеня в смт.Славське Сколівського району Львівської області

Завершена

7 075 599.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 378.00 UAH
Номер: 10a7c35305484e3dbac8de3a3af24a3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-19-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.06.2019 15:18 - 13.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.06.2019 № 171 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 18.06.2019 № 171 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2019-04-09-000568-c 09.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону та пункт 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Славської селищної ради Сколівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.04.2019 № 39, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД», повідомлення про намір укласти договір (згідно протоколів від 10.05.2019 № 51 та від 31.05.2019 № 65), договір від 20.06.2019 № 01/253, додаткову угоду від 25.06.2019 № 1/262. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) не наклав кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-04-09-000568-c та на форму річного плану за номером ID: UA-P-2019-04-09-002442-a. Крім того установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації через наступне: Замовник у пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації встановив умову про те, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Проте, приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану 19.04.2019 (більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій 02.05.2019), що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. Отже на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами процедури закупівлі Замовник уклав з приватним підприємством «СЧН ЖИТЛО-БУД» договір про закупівлю від 20.06.2019 № 01/253, проте не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу додатків до договору (дефектний акт, графік виконання робіт, протокол узгодження цін на матеріали, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, пояснювальна записка), які відповідно до пункту 17.3 цього договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 08.07.2019 23:17 - 23.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2019 23:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Голову тендерного комітету Ареф’єва М.Д., який повідомив те, розглянувши зміст кожного виявленого порушення тендерним комітетом надано роз’яснення щодо можливості їх усунення. - (зміст порушення) Ненакладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-04-09-000568-c та на форму річного плану за номером ID: UA-P-2019-04-09-002442-a. Замовником частково усунено порушення, а саме – накладено електронний цифровий підпис на форму річного плану за номером ID: UA-P-2019-04-09-002442-a. З приводу накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-04-09-000568-c, встановлено, що усунути таке порушення – накласти електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, є технічно неможливим з огляду на наступне. 20.06.2019 року Замовником оприлюднено укладений договір з переможцем з накладенням електронного цифрового підпису, у зв’язку з чим дана процедура закупівлі визначена системою як «завершена», що унеможливлює внесення до неї будь-яких змін (в т.ч. й накладення електронного підпису), окрім тих, що безпосередньо пов’язані із зміною чи виконанням укладеного договору про закупівлю. - (зміст порушення) Тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Дійсно, вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відсутні. Проте, виправити порушення, а саме – внести відповідні зміни у тендерну документацією є технічно неможливим з огляду на завершення процедури закупівлі. Разом з тим, тендерним комітетом звернено увагу на те, що учасником закупівлі ПП СЧН «ЖИТЛО-БУД», який визнаний переможцем, навіть за відсутності вищевказаних вимог у тендерній документації надав у складі тендерної пропозиції подано документ – довідку в довільній формі, вих. № 66 від 24.04.2019 року у якій якраз зазначено інформацію про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону (файл завантажено в електронну систему під назвою «Відсутність підстав», до протоколу на 1 арк. додається). - (зміст порушення) Замовник у пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації встановив умову про те, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Проте, приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану 19.04.2019 (більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій 02.05.2019), що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. Подана учасником ПП СЧН «ЖИТЛО-БУД» у складі тендерної пропозиції довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами дійсно видана 19.04.2019 терміном більше десятиденної давнини. Проте, дана обставина при проведенні кваліфікації учасника розглядалася в сукупності з іншими кваліфікаційними критеріями. При проведенні кваліфікації (беручи до уваги зміст довідки з банку) тендерний комітет керувався принципами максимальної економії та ефективності (ст.. 3 Закону), з огляду на те, що участь у закупівлі взяли лише два учасники, а різниця між ціновими пропозиціями даних учасників становить понад один мільйон гривень. Подання такої довідки зумовлено необхідністю підтвердження стійкого фінансового становища учасника закупівлі. На підтвердження такого становища Славська селищна рада звернулась до ПП «Житло-буд» із вимогою про повторне надання довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. 12.07.2019 року Славською селищною радою така довідка отримана (№ Д5-В2/60-214 від 10.07.2019 року). Зі змісту даної довідки випливає, що в учасника наявна заборгованість по кредитним операціям, проте прострочена заборгованість відсутня (довідка до протоколу додається на 1 арк.). Окрім того, до уваги взято положення абз.2 ч.1 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій», згідно з яким оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – Ціна. - (зміст порушення) Замовник уклав з приватним підприємством «СЧН ЖИТЛО-БУД» договір про закупівлю від 20.06.2019 № 01/253, проте не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу додатків до договору (дефектний акт, графік виконання робіт, протокол узгодження цін на матеріали, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, пояснювальна записка). 15.07.2019 року Славською селищною радою отримано Додаткову угоду №2 на зміну реквізитів. Разом із оприлюдненням даної угоди, Замовником оприлюднено всі необхідні додатки до Договору про закупівлю від 20.06.2019 № 01/253. (ЗГІДНО ПРОТОКОЛУ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №94 від 15.07.2019р.)
Дата публікації звіту: 15.07.2019 17:54