• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва».

Завершена

107 349 492.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 536 748.00 UAH
Номер: af25641e8fcf4d9da8addba070ec3136
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-12-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.06.2019 15:09 - 05.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 12.06.2019 № 166 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 12.06.2019 № 166 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2019-05-10-001578-a 10.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, lozumirska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пунктів 2 і 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.05.2019 № 10/05-2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спектрум Девелопмент», приватного підприємства «Укрбалтбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Вестбуд Плюс» (далі – ТОВ «БК «Вестбуд Плюс»), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 03.06.2019 № 13, № 14, № 183, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2019 № 9067-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовник не визначив в тендерній документації для переможця торгів вимогу щодо способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. Також установлено, що Замовник в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив, що термін дії тендерних пропозицій починається з дати розкриття тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БК «Вестбуд Плюс» умовам тендерної документації (підпункт 1.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (від 22.05.2019 № 1/5), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 11, 14, 20, 23, 24, 26, 69, 93 підсумкової відомості матеріально-технічних ресурсів, поданої учасником. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «Вестбуд Плюс» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником. Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 № 490 р. «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 18.07.2019 18:51 - 02.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2019 18:51

Запити/Пояснення