-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі корнеплідні, овочі листкові, буряк
Завершена
218 489.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 184.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 184.00 UAH
Номер:
c5d1463b1f0647de91e3e3ee392c57c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-11-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2020 00:00
Період моніторингу:
11.02.2020 16:42 - 04.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2020 № 27
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2020 № 27.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-20-001502-c 20.03.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог статті 4 Закону.
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 3 статті 17 та частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону.
З питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік з додатками до нього; тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Продукти для всіх» (щодо правомірності її відхилення), тендерну пропозицію ТОВ «Товарна База», протоколи розгляду тендерних пропозицій №13 від 17.04.2019 та № 15 від 22.04.2019, договір поставки від 08.05.2019 №Л/НХ-19175/НЮ, додаткову угода №1 від 03.06.2019, пояснення Замовника в електронній системі закупівель.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у частині Б Додатку № 1 до тендерної документації вказано вимогу щодо подання переможцем торгів довідки-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення тоді, як така інформація міститься у відкритому Єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
У пункті 6.4 розділу ІІ тендерної документації Замовником здійснено посилання на Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке скасоване у зв’язку із застосуванням персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 (введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017).
Відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 20 березня 2019 в ІТС «ProZorro» оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи. Однак, в порушення статті 4 Закону, зазначена закупівля здійснювалась не у відповідності із річним планом.
Так, згідно даних ІТС «ProZorro» за критерієм пошуку «Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця», код ЄДРПОУ 40081195»; «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» в період з 01.01.2019 по 08.05.2019 (дата укладення договору про закупівлю) у розділі «плани закупівлі» не міститься відомостей про річний план закупівлі Замовника.
За цим фактом, відповідно до частини п'ятої статті 7-1 Закону, органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель було зроблено запит до Замовника про надання ID плану закупівель за процедурою UA-2019-03-20-001502-c. Однак, Замовником не надано відповіді на зазначене питання.
З врахуванням отриманої відповіді та неоприлюднення річного плану закупівлі за ID UA-2019-03-20-001502-c Замовником при проведенні закупівлі порушено вимоги статті
4 Закону.
Під час моніторингу також встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі овочів укладено з переможцем торгів (ПП «ТОВАРНА БАЗА») договір поставки № Л/НХ-19175/НЮ від 08.05.2019 (далі – Договір № Л/НХ-19175/НЮ) на суму 216546,56 гривень.
Умовами укладеного Договору № Л/НХ-19175/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 26.07.2019 року. Відповідно до укладеної додаткової угоди № 1 від 03.06.2019 до договору № Л/НХ-19175/НЮ, термін дії договору продовжено до 31.12.2019 року.
Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім встановлених випадків, в тому числі продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Під час здійснення моніторингу органом державного фінансового контролю через ІТС «ProZorro» надано Замовнику запит від 20.02.2020 року, з проханням надати пояснення щодо причин продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо поставки товару (в тому числі які виникли документально підтверджені об’єктивні обставини), враховуючи вимоги пункту 4 частини 4 статті 36 Закону.
Замовник в оприлюдненій відповіді на запит не повідомив, які саме документально підтверджені об’єктивні обставини в нього виникли, а лише констатував факт продовження строку дії договору шляхом внесення змін у пункт 10.1 Договору № Л/НХ-19175/НЮ. Також, Замовником не опубліковано повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору після 31.12.2019.
Враховуючи вищенаведене та відповідь Замовника на запит через електронну систему закупівель, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
28.02.2020 15:14 - 14.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2020 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року. Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, квасолі (UA-P-2018-12-29-005064-b).
20.03.2019 року, тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-03-20-001502-с.
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база». 19.05.2019 року укладено договір №Л/НХ-19176/НЮ. Керуючись пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» між покупцем та постачальником було укладено додаткову угоду №1 від 03.06.2019 року із внесенням змін в пункт 10.1 (продовження строку дії договору). Інформація про внесення змін до договору опублікована 05.06.2019 року.
Дата публікації звіту:
10.03.2020 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
80c1361ebc9a4fc19f61c5a6de358e15
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2020 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2020 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-03-20-001502-c, яка проводилася регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі овочів укладено з переможцем торгів (ПП «ТОВАРНА БАЗА») договір поставки № Л/НХ-19175/НЮ від 08.05.2019 (далі – Договір № Л/НХ-19175/НЮ) на суму 216546,56 гривень.
За умовами п. 5.2 Договору № Л/НХ-19175/НЮ поставка товару проводиться протягом не більше 10 днів з дати направлення заявки на електронну адресу постачальника.
Пунктом 5.4 Договору № Л/НХ-19175/НЮ визначено, що датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідно до умов п. 4.1 Договору № Л/НХ-19175/НЮ розрахунки проводяться у безготівковій формі за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, оплата здійснюється покупцем протягом 30 банківських днів з дати реєстрації постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. За п. 4.3 Договору Л/НХ-19175/НЮ датою оплати вважається дата перерахування покупцем коштів на рахунок постачальника.
Також умовами укладеного Договору № Л/НХ-19175/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 26.07.2019 року.
Відповідно до укладеної додаткової угоди № 1 від 03.06.2019 до договору № Л/НХ-19175/НЮ, термін дії договору продовжено до 31.12.2019 року.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати») за процедурою закупівлі UA-2019-03-20-001502-c встановлено, що за договором № Л/НХ-19175/НЮ на рахунок ПП «Товарна База» перераховано 32797,75 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № Л/НХ-19175/НЮ, в якому обсязі ?
2. Коли і які саме здійснювались Замовником платежі за Договором № Л/НХ-19175/НЮ?
3. У разі виконання сторонами Договору № Л/НХ-19175/НЮ договірних зобов’язань в повному обсязі - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
4. Що спричинило продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо поставки товару (в тому числі які виникли документально підтверджені об’єктивні обставини), враховуючи вимоги пункту 4 частини 4 статті 36 Закону?
5. Надати ID плану закупівель за процедурою UA-2019-03-20-001502-c.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f6674095d222471ebb49d2ad6a5d2186
Назва:
Овочі коренеплідні, овочі листкові, буряк
Дата опублікування:
26.02.2020 15:42
Опис:
Служба організації та проведення закупівель інформує Вас, що 20.03.2019 року, тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі овочів коренеплідних, овочів листкових, буряка, оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-03-20-001502-с.
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база». 19.05.2019 року укладено договір №Л/НХ-19176/НЮ. Керуючись пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» між покупцем та постачальником було укладено додаткову угоду №1 із внесенням змін в пункт 10.1 (продовження строку дії договору).
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 204 392,62 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 198 672,31 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19176/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.