• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область

Завершена

360 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800 000.00 UAH
Номер: 906d321100ec4ccbbd47b3ecdaf421d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-11-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.02.2021 16:48 - 05.03.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.02.2021 № 45 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 11.02.2021 № 45 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2019-03-12-000097-b 12.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bonkovska.monytoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Полтавській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.04.2019 № 20-02-19 зі змінами, тендерні пропозиції міжнародної компанії ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР», товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», відповідь Замовника від 05.04.2019 на запитання до процедури від 03.04.2019, рішення Замовника від 01.04.2019 та 08.04.2019 на вимоги про усунення порушень від 28.03.2019 та 05.04.2019, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2019, договір про закупівлю робіт від 23.05.2019 № 12-07-19, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди до договору від 07.02.2020 № 04 та від 31.12.2020 № 14, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 22.02.2021.
Період усунення порушень: 09.03.2021 18:08 - 13.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.03.2021 18:08

Запити/Пояснення