• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання та приладдя

Торги відмінено

523 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 617.05 UAH
Номер: da93fff312104792820a518355a756d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-12-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 12.06.2019 17:18 - 05.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.06.2019 №30 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.06.2019 року № 30 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2019-05-08-000467-b від 08.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР 
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку №454. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку №490 та вимог частини першої статті 3 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 13.06.2019, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 13.06.2019 № 76, який оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів Великокучурівської сільської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.05.2019 №52); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» та ФОП Гульпе Л.В.; протокол від 05.06.2019 №66 про розгляд тендерної пропозиції; протокол від 05.06.2019 №67 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.06.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником в пункті 6 «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)» оголошення про проведення відкритих торгів та в інформації про предмет закупівлі, опублікованих в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000467-b, зазначив предмет закупівлі (код ДК 021:2015: 30200000-1 – Комп’ютерне обладнання та приладдя) за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі – Національний класифікатор), чим не дотримав вимоги абзацу другого пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454), відповідно до якого предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Національного класифікатора. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за формою, що не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), зокрема відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі», чим порушив вимоги наказу Мінекономрозвитку № 490. Аналогічно, Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за формою, що не відповідає затвердженій наказом Мінекономрозвитку № 490 формі повідомлення про намір укласти договір, зокрема відсутній пункт «11. Джерело фінансування закупівлі», що порушує вимоги наказу Мінекономрозвитку № 490. Також, встановлено неузгодженість оприлюдненої інформації, зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів датою кінцевого стоку подання тендерних пропозицій встановлено 30 травня 2019 року, що не відповідає інформації у тендерній документації про кінцевий строк подання тендерних пропозицій датованим 23.05.2019, чим порушено вимоги частини першої статті 3 Закону в частині проведення закупівлі з порушенням принципу здійснення закупівель – відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися. Під час проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 13.06.2019, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 13.06.2019 №76, який оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу.
Період усунення порушень: 19.06.2019 16:24 - 05.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2019 16:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу ДАСУ Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 13.06.2019, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 13.06.2019 № 76, який оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 19.06.2019 16:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionDescription: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 20.06.2019 09:52

Запити/Пояснення