-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання та приладдя
Торги відмінено
523 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 617.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 617.05 UAH
Номер:
da93fff312104792820a518355a756d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-12-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2019 00:00
Період моніторингу:
12.06.2019 17:18 - 05.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 №30
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-05-08-000467-b від 08.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку №454.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку №490 та вимог частини першої статті 3 Закону.
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 13.06.2019, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 13.06.2019 № 76, який оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів Великокучурівської сільської ради (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.05.2019 №52); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» та ФОП Гульпе Л.В.; протокол від 05.06.2019 №66 про розгляд тендерної пропозиції; протокол від 05.06.2019 №67 щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.06.2019.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником в пункті 6 «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)» оголошення про проведення відкритих торгів та в інформації про предмет закупівлі, опублікованих в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000467-b, зазначив предмет закупівлі (код ДК 021:2015: 30200000-1 – Комп’ютерне обладнання та приладдя) за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі – Національний класифікатор), чим не дотримав вимоги абзацу другого пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454), відповідно до якого предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Національного класифікатора.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за формою, що не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), зокрема відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі», чим порушив вимоги наказу Мінекономрозвитку № 490.
Аналогічно, Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за формою, що не відповідає затвердженій наказом Мінекономрозвитку № 490 формі повідомлення про намір укласти договір, зокрема відсутній пункт «11. Джерело фінансування закупівлі», що порушує вимоги наказу Мінекономрозвитку № 490.
Також, встановлено неузгодженість оприлюдненої інформації, зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів датою кінцевого стоку подання тендерних пропозицій встановлено 30 травня 2019 року, що не відповідає інформації у тендерній документації про кінцевий строк подання тендерних пропозицій датованим 23.05.2019, чим порушено вимоги частини першої статті 3 Закону в частині проведення закупівлі з порушенням принципу здійснення закупівель – відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися.
Під час проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 13.06.2019, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 13.06.2019 №76, який оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу.
Період усунення порушень:
19.06.2019 16:24 - 05.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2019 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу ДАСУ Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 13.06.2019, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 13.06.2019 № 76, який оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
19.06.2019 16:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- documentsForm: Так
- corruptionDescription: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
20.06.2019 09:52
Запити/Пояснення
Номер:
d7a1a2271eff4627a32be24668c2e5c1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2019 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000467-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року (далі- наказ Мінекономрозвитку №463), а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір без урахування внесених змін до форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених наказом Мінекономрозвитку №463, а саме: відсутній пункт «11. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
736c6020be564a9e82463b0b14a92a87
Назва:
Відсутність технічної можливості
Дата опублікування:
13.06.2019 16:49
Опис:
При проведенні закупівлі комп'ютерного обладнання для навчальних закладів (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-05-08-000467-b) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не були враховані зміни до форм, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року (далі- наказ Мінекономрозвитку №463), а саме: відсутні пункти в яких зазначається джерело фінансування закупівлі оскільки станом на 13.06.2019 р. відсутня технічна можливість внесення даної інформації на майданчику SmartTender, який використовує замовник. При зверненні за роз’ясненнями до фахівців майданчика SmartTender було надано наступне пояснення: «Поля «Вид предмета закупівлі» та «Умови оплати договору» реалізовані на майданчику відповідно до сценаріїв ручного тестування Державного підприємства «ПРОЗОРРО». Поле «Джерело фінансування» відповідно до наказу №463 на дату 03.06.2019 не реалізовано в системі ProZorro».
В майбутньому при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель ми будемо керуватись листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 28.05.2019 №3304-04/22177-06 «Щодо змін у формах документів у сфері публічних закупівель».
Номер:
f0d453f0c84a486fba61ca63ac2615e6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2019 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000467-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких причин предмет закупівлі визначений Вами за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — «Комп’ютерне обладнання та приладдя» за показником третьої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а не за показником четвертої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
211ad2d4121b47cca7bf98387a00bf9e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.06.2019 17:26
Опис:
При плануванні відкритих торгів за предметом закупівлі: Комп'ютерне обладнання для навчальних закладів до предмету закупівлі було віднесено: комп’ютерні системні блоки та ноутбуки очікуваною вартістю 443410,00 грн. (які згідно ДК 021:2015 мають код 30210000-4 «Машини для обробки даних»), а також монітори, комп’ютерні мишки, клавіатури, джерела безперебійного живлення очікуваною вартістю 80000,00 грн. (які згідно ДК 021:2015 мають код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»). Тому, було прийнято рішення визначити предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 код 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя», оскільки це не суперечило п.7 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».