-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Транспортні послуги з перевезення військовозобов’язаних та призовників по Полтавській області та інших регіонах України)
Завершена
1 736 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 209.83 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 209.83 UAH
Номер:
a38d7e5c54ea4247a3697cd3285d6fb3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-01-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2019 00:00
Період моніторингу:
01.08.2019 18:13 - 23.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.08.2019 № 38
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.08.2019 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-05-08-001088-a 08.05.2019, Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено недотримання частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відміни торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського обласного військового комісаріату (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 08.05.2019 № 9/2019 (далі – тендерна документація); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 31.05.2019 № 11/2019, від 06.06.2019 № 13/2019, від 13.06.2019 № 16/2019; тендерні пропозиції учасників ФОП Курінний Сергій Анатолійович, ФОП Каленіченко Наталія Василівна та ФОП Антонова Світлана Григорівна; повідомлення про намір укласти договір.
В ході моніторингу встановлено, що відхилення тендерних пропозицій учасників ФОП Курінного С. А. та ФОП Каленіченко Н.В. через невідповідність вимогам тендерної документації здійснено за наявності документальних підстав.
За результатами моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Антонової С.Г., яка визначена переможцем, надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого станом на 20.03.2017, чим не дотримано Додаток 1 тендерної документації, в частині необхідності періоду формування Витягу в 2018 році.
У складі тендерної пропозиції не надано копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту, як передбачалось Додатком 1 до тендерної документації замовника.
Також, документи тендерної пропозиції подані не одним файлом та не містять дати та вихідного номера реєстрації, що не відповідає пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Тендерна пропозиція ФОП Антонової С.Г. підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
З огляду на вказане, замовником не відмінено процедуру закупівлі через відхилення всіх тендерних пропозицій, що передбачено частиною першою статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
22.08.2019 19:07 - 10.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2019 19:07
Запити/Пояснення
Номер:
1cc402500f0847b681e9b853a8e571aa
Назва:
Відповідно до пункту 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення на висновок проведеного моніторингу закупівель на придбання транспортних послуги з перевезення військовозобов’язаних та призовників по Полтавській області та інших регіонах України.
Дата опублікування:
29.08.2019 17:08
Опис:
Відповідно до пункту 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення на висновок проведеного моніторингу закупівель на придбання транспортних послуги з перевезення військовозобов’язаних та призовників по Полтавській області та інших регіонах України.
Стосовно Копії Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
При розгляді тендерним комітетом тендерної пропозиції ФОП Антонової С.Г., серед іншого, відповідно до Переліку документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам (додаток 1 до ТД) (далі - Перелік) Замовником надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого станом на 20.03.2017, що не суперечить пункту 1 даного Переліку.
Пункт 2 Переліку в частині необхідності формування Витягу в період 2018 року зазначений автоматично помилково та був виявлений під час розгляду тендерної пропозиції.
Також відповідність Витягу та реєстрація фізичної осіби-підприємця перевірялась тендерним комітетом під час розгляду тендерної документації учасника у відкритих джерелах Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На даний час Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з оновленою датою наданий до Полтавського обласного військового комісаріату.
Щодо відсутності в складі тендерної пропозиції копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту, як передбачалось Додатком 1 до тендерної документації замовника.
При розгляді тендерної пропозиції учасника, тендерним комітетом, виявлено відсутність копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту. Проте враховуючи роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, а саме; Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, кожна фізична/юридична особа має право звернення за роз’ясненням щодо положень тендерної документації, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону.
Поряд з цим згідно з частиною другою статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
Варто також зазначити, що відповідно до частини другої статті 8 Закону України “Про захист персональних даних” суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Враховуючи викладене тендерним комітетом відсутність в тендерній пропозиції копій паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду не враховувались. Інформації щодо фізичної осіби-підприємця було достатньо з інших право правоустановчих документів які надані в тендерній пропозиції.
Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду та копії сторінок паспорту надані тендерному комітету.
З приводу того, що документи тендерної пропозиції які подані не одним файлом та не містять дати та вихідного номера реєстрації.
Загалом всі документи подані у вигляді кольорової сканованої копії в повному обсязі, мають чіткий вигляд, печатки, підпису і т.ін.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Беручи до уваги вказані норми Закону тендерним комітетом прийнято відповідне рішення.
Також відповідно до вимог статей 18, 23 Закону скарги до органу оскарження учасниками не подавалися та звернень через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не було.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція ФОП Антонової С.Г. згідно з вимогами статті 30 Закону відхилена не була, відповідно, підстав передбачених частиною першою статті 31 Закону щодо відміни процедури закупівлі через відхилення всіх тендерних пропозицій не було.
За результатами проведеної процедури закупівлі з дотриманням установленого законодавством порядку укладений договір Договір № 38 від 25.06.2019 року про надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом. На даний час контрагент добросовісно виконує усі умови даного договору.