-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони території та об’єктів
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Завершена
10 056 977.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 560.00 UAH
мін. крок: 1% або 100 560.00 UAH
Номер:
e3bec74b9bbd48daa04ed90b1b87ceee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-12-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2019 00:00
Період моніторингу:
12.07.2019 17:07 - 03.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.07.2019 № 213
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-04-24-000570-c 24.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.05.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Констебль» та товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронна компанія «Альфа Безпека», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2019 № 30-/06/19 та від 11.06.2019 № 32-27/06/19, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2019 та договір від 26.06.2019 № УЗ/ЦЛ-19466/Ю.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2019 та 30.04.2019 відповідно, оприлюднив роз’яснення 08.05.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
31.07.2019 23:47 - 15.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2019 23:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява ПК/П-128 від 13.08.2019 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ
Дата публікації:
14.08.2019 18:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації, а саме: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2019 та 30.04.2019 відповідно, оприлюднив роз’яснення 08.05.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону., 31 липня 2019».
Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
За процедурою відкриті торги, UA-2019-04-24-000570-c, учасниками було поставлено звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2019 та 30.04.2019.
На дані запитання та вимоги замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол 21-12/05/19від 07.05.2019 та оприлюднив прийняте рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 08.05.2019, стосовно даного повідомляємо наступне:
абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів».
ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено – «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.».
Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на вищевикладені запитання, вимоги вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «28.05.2019 до 18:00», що відповідає ч. 2 ст. 23 Закону.
Слід зауважити, що електронна система самостійно не змінює кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а переводить закупівлю в стан «призупинено», що означає, що пропозиції не буде відкрито системою та не відбудеться аукціон по настанні дати кінцевого строку подання пропозиції, до моменту поки замовник не надасть відповіді учаснику та не продовжить кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону.
П. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» тендерної документації містить дату та час кінцевого строку подання пропозицій.
З огляду на це Замовник на виконання абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону належно вчинив три дії:
1) прийняв рішення про надання відповіді та надав таку відповідь - чим розблокував закупівлю;
2) продовжив кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону – чим розблокував закупівлю;
3) вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині коригування п. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» ТД з метою синхронізації інформації щодо нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій з електронною системою.
Вчинивши зазначені дії замовник відповідно положень абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону вчинив належні дії щодо усунення порушення в частині пропущення строку надання відповіді, у передбачений абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону спосіб.
На підтвердження зазначеного надаємо витяг з протоколу 21-12/05/19від 07.05.2019.
Стосовно підтвердження дії замовника щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів в електронній системі слід зазначити, що таке підтвердження міститься безпосередньо в електронній системі.
З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності.
Також додатково повідомляємо, що філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» здійснила заходи щодо недопущення, мінімізації, вищезазначених порушень у подальшому шляхом направлення телеграми внутрішнім замовникам філії/ внутрішнім ініціаторам (замовникам товарів, робіт, послуг, що закуповує тендерний комітет філії), щодо оперативного надання інформації стосовно опрацювання звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимог про усунення порушень до тендерного комітету філії на підставі якої останній приймає рішення по надання роз’яснень.
З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.
Дата публікації звіту:
06.08.2019 17:19