• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий, сир кисломолочний

Завершена

335 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 675.00 UAH
Номер: 1f3a32a1734c4bae98297f8f8e95a5e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-10-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.04.2019 15:35 - 03.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2019 № 62 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2019 № 62 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-28-000004-a 28.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання на відповідність річного плану очікуваній вартості закупівлі установлено порушення норм частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» (далі – Замовник) від 27.02.2019 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ФОП «Васильців Ірина Володимирівна», повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2019. Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» UA-P-2019-01-31-004641-b, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, передбачено закупівлю «Сир твердий, сир кисломолочний» очікуваною вартістю 466 250,00 гривень. Проте, в порушення статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» при здійсненні закупівлі «Сир твердий, сир кисломолочний» ID: UA-2019-02-28-000004-a, на веб-порталі Уповноваженого органу вказано очікувану вартість в сумі 335 000,00 гривень. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (Додаток №2 та проект договору) містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму предмета закупівлі без зазначення виразу "еквівалент". Слід зазначити, що вказана тендерна документація не оскаржувалася учасниками. Проведеним моніторингом встановлено, що тендерною документацією вимагалося подання копії якісного посвідчення або іншого підтверджуючого якість товару документу, що буде запропоновано відповідно до технічних вимог та/або інший документ, що засвідчує якість товару чи його відповідність санітарно-гігієнічним нормам відповідно до технічних вимог документації. У тендерній пропозиції учасника ФОП «Васильців Ірина Володимирівна», на підтвердження технічних вимог надано довідку про детальний опис товару, в якій зазначається саме «Сир твердий «Російський» жирність не менше 50 %». Також, в підписаному проекті договору про закупівлю, що міститься в тендерній пропозиції зазначається «Сир твердий «Російський» жирність не менше 50 %». Проте на підтвердження якості товару учасник ФОП «Васильців Ірина Володимирівна», надала протокол сертифікаційних випробувань, декларацію виробника/посвідчення якості та експертний висновку на Сир твердий «Український» ТМ Горянка. В порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Васильців Ірина Володимирівна» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації в частині підтвердження інформації про якісні характеристики предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 12.04.2019 13:08 - 27.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2019 13:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: відповідно до протоколу тендерного комітету порушення встановлені висновком усунуті
Дата публікації звіту: 18.04.2019 23:08