• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фрукти

Завершена

380 605.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 903.03 UAH
Номер: 80d9f983a20b41589d6ea741f21c6b49
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-10-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.04.2019 15:33 - 03.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2019 № 62 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2019 № 62 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-04-002343-a 04.03.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо планування закупівлі встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам – Закон України «Про публічні закупівлі» порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам – Закон України «Про публічні закупівлі», розгляд тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерна пропозиція ФОП Петрешак Назарія Ярославовича, повідомлення про намір укласти договір. Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що в порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Петрешак Назарія Ярославовича, яка не відповідала умовам тендерної документації та учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 цього Закону. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності матеріально – технічної бази, учасники повинні подати такі документи серед яких – чинний договір оренди нежитлового приміщення (якщо потужності орендовані); експлуатаційний дозвіл на потужності з виробництва та/або зберіганням харчових продуктів виданого Учаснику; останній акт або інший документ про виконання робіт з дезінфекції автотранспортних засобів; свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару на вимогу замовника; копія договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох). Також, відповідно підпункту 4 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації вимагались інші документи: оригінал дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) виданого Учаснику; оригінал дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) виданий Учаснику. Однак переможець торгів ФОП Петрешак Назарій Ярославович не завантажив в електронну систему жодного вищевказаного документу. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники повинні подати такі документи серед яких- оригінал довідки у довільній формі, яка обов’язково повинна містити інформацію про: чисельність працівників; П.І.Б., займані посади зазначеними працівниками; освіта працівників; стаж роботи працівників. В недотримання умов тендерної документації переможцем торгів ФОП Петрешаком Назарієм Ярославовичем завантажено в електронну систему довідку про наявність працівників, однак відсутня інформація про чисельність працівників, П.І.Б., займані посади зазначеними працівниками, освіта працівників, стаж роботи працівників. Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік Комунальний заклад Львівської обласної ради Державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут UA-P-2019-01-31-003960-b, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, передбачено закупівлю «Фрукти» очікуваною вартістю 435 970 ,00 гривень. Проте, при здійсненні закупівлі «Фрукти» ID: UA-2019-03-04-002343-a, на веб-порталі Уповноваженого органу вказано очікувану вартість в сумі 380 605,00 гривень.
Період усунення порушень: 15.04.2019 11:09 - 30.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2019 11:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуті
Дата публікації звіту: 19.04.2019 23:42