• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер: ce43fc801a84422fbe733a0ccaaac710
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-24-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.04.2019 11:53 - 22.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.04.2019 №22 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.04.2019 №22 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2019-03-26-000066-b 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю, встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі, замовником договір від 07 травня 2019 року №32 розірваний відповідно додаткової угоди від 10 травня 2019 року №1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунальної установи «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Грищук І.М. на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протокол засідання тендерного комітету від 16 квітня 2019 року №45 щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, договір укладений з ФОП Грищук І.М. від 07.05.2019 №45 та пояснення від 06 травня 2019 року, 10 травня 2019 року, отримані від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Грищук І.М., якого визначено переможцем торгів умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі: копій документів, що підтверджують завірені належним чином копії техпаспортів на транспорт; копії санітарного паспорту на транспорт; копії особової медичної книжки водія; копій договорів оренди (якщо транспорт орендований); копії договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством (не дотримано пункт 1 Додатку №2 тендерної документації); - інформаційної довідки, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору (копії аналогічних договорів, оригінали позитивних відгуків) або листа-роз’яснення за відсутності документу, який вимагається тендерною документацією (не дотримано пункт 3 Додатку №2 тендерної документації); - гарантійних листів (в довільній формі) щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (не дотримано пункти 1,2,3,5,7,8 Додатку №4 «Інші вимоги»). Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 07 травня 2019 №32. Також встановлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 16 квітня 2019 року, а договір на закупівлю товару між замовником та ФОП Грищук І.М. укладений 07 травня 2019 року, тобто на 21 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (16 квітня 2019 року), чим порушено вимоги частини 2 статті 32 Закону, а саме: замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Період усунення порушень: 15.05.2019 17:39 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2019 17:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги «Зернові культури та картопля» UA-2019-03-26-000066-b відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме опублікування договору.
Дата публікації звіту: 19.05.2019 16:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 07.05.2019 №32 додатковою угодою від 10.05.2019 №1
Дата публікації: 22.05.2019 17:56

Запити/Пояснення