• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі в Оваднівському дитячому навчальному закладі в селі Овадне по вулиці Покровська, 23 Володимир-Волинського району Волинської області

Капітальний ремонт покрівлі в Оваднівському дитячому навчальному закладі в селі Овадне по вулиці Покровська, 23 Володимир-Волинського району Волинської області

Завершена

1 984 187.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 841.87 UAH
Номер: f2189bf9d5f640949ef5a7c0790a79c5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-30-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.05.2019 17:43 - 21.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2019 № 19-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника управління В.ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.05.2019 № 19-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-07-000751-c від 07.05.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-5_2) не підтверджено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлене порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а саме: не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Оваднівською сільською радою (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також при розгляді та оцінці тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Оваднівської сільської ради (далі - Замовник) від 06 травня 2019 року №11-2019 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РАЙ-БУД» (далі - ТзОВ «РАЙ-БУД»), Приватного підприємства ВОЛИНЬБУД ПЛЮС та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» (далі – ТзОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 28.05.2019 №12-2019 та від 11.06.2019 № 13, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду і оцінки встановлено, що Замовник за результатами розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «РАЙ-БУД» визнав його переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти договір (протокол засідання тендерного комітету від 28.05.2019 №12-2019). В ході проведення моніторингу надано запит Замовнику на пояснення щодо визнання переможцем торгів ТзОВ «РАЙ-БУД». За результатами розгляду запиту на пояснення Замовником протоколом засідання тендерного комітету від 11.06.2019 № 13 відхилено пропозицію ТзОВ «РАЙ-БУД» та 12.06.2019 прийнято рішення про намір укласти договір із ТзОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД». За результатами аналізу тендерної пропозиції ТзОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» встановлено, що тендерна пропозиція не містить електронного цифрового підпису та кваліфікованого електронного підпису, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП)». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 20.06.2019 17:55 - 06.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2019 17:55

Запити/Пояснення