-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт будівлі (заміна вікон та дверей) ДНЗ №9 пров. Гольдфадена,22 в м. Старокостянтинів, Хмельницької області"
Закупівлю здійснено за додатково виділені кошти
Завершена
285 851.00
UAH з ПДВ
Номер:
24ef7490e4734f6fac81f653d978a32a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-11-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2019 00:00
Період моніторингу:
11.05.2019 16:11 - 05.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2019 № 19
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.05.2019 № 19
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
38. UA-2019-05-07-000674-c 07.05.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані закупівель (додатку), укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при укладанні договору без проведення процедур, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі в річному плані (додатку), оприлюдненні інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, звіт про укладені договори, договір від 18.04.2019 №58, пояснення, отримані від Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір з ПП СПОРТ-ПРОГРЕС від 18.04.2019 № 58 про закупівлю робіт з капітального ремонту будівлі (заміна вікон та дверей) ДНЗ №9 пров. Гольдфадена, 22 в м. Старокостянтинів, Хмельницької області (ID: UA-2019-05-07-000674-c).
Відповідно частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 10 Закону звіт про укладені договори оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 07.05.2019, тобто на 19 день після укладення договору.
Період усунення порушень:
23.05.2019 09:17 - 11.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2019 09:17
Запити/Пояснення
Номер:
107db7fb97fc4191ac2cb443491f228f
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
14.05.2019 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі (заміна вікон та дверей) ДНЗ №9 пров. Гольдфадена,22 в м. Старокостянтинів, Хмельницької області" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-05-07-000674-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1). Відповідно частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: чому Замовником оприлюднено звіт про укладені договори за номером ID: UA-2019-05-07-000674-c з порушенням строку, встановленого частиною першою статті 10 Закону (звіт про укладені договори оприлюднено 07.05.2019, в той час як договір №58 укладено з ПП «Спорт-Прогрес» 18.04.2019)?
2). Який ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель, додатку до річного плану закупівель чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
a792d1d1c8cd4704b8eab016b7df23cf
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
16.05.2019 15:31
Опис:
звіт про укладений договір оприлюднено з порушенням строку, так як договір надійшов до тендерного комітету 07.05.2019 , як було й опубліковано. Додаток до річного плану закупівлі з номером ID 080bba3e472040c8bce1e29c89b27da7 Ідентифікатор закупівліUA-P-2019-01-25-000264-c
Номер:
566ec0d379fd40a086e9b453d721c1a5
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
17.05.2019 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі (заміна вікон та дверей) ДНЗ №9 пров. Гольдфадена, 22 в м. Старокостянтинів, Хмельницької області" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-05-07-000674-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником 12.04.2019 укладено договір №57 про закупівлю робіт з капітального ремонту, утеплення контуру будівлі ДНЗ №9 пров. Гольдфадена, 22 в м. Старокостянтинів, Хмельницької області за кодом 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, загальною вартістю 1 278 452,00 гривень та оприлюднено звіт про укладені договори (ІD: UA-2019-04-18-001433-a).
Відповідно до розділу ІІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок №454) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником був укладений договір від 18.04.2019 № 58 без застосування передбачених Законом процедур закупівель (ID: UA-2019-05-07-000674-c)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
bcac568b26964aeb82a6ca1270a72534
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.05.2019 10:11
Опис:
У замовника виникла необхідність у закупівлі робіт з капітального ремонту, утеплення контуру будівлі ДНЗ №9 пров. Гольдфадена, 22 в м. Старокостянтинів, Хмельницької області", що передбачені робочим проектом «Капітальний ремонт, утеплення контуру будівлі ДНЗ № 9 пров. Гольдфадена,22 в м. Старокостянтинів, Хмельницької області" (договір №57 від 12.04.2019), але в проекті не передбачено заміна вікон та дверей, тому Замовником був укладений договір від 18.04.2019 № 58 на закупівлю робіт з капітального ремонту будівлі (заміна вікон та дверей) ДНЗ №9 пров. Гольдфадена,22 в м. Старокостянтинів, Хмельницької області"