• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 44110000-4 - КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (КІЛЬЦЯ СТІНОВІ ЗАЛІЗОБЕТОННІ)»

Завершена

1 495 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 475.00 UAH
Номер: cd83174847f04e849860ab33407a6264
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-19-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.08.2019 16:58 - 12.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.08.2019 № 150 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 27 UA-2019-04-02-001584-b 02.04.2019 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 03341305) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, liliya.zabayrachnaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної пропозиції вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" Дніпровської міської ради (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ДНIПРО ЗБК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", договір від 07.05.2019 № 146Т, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, звернення громадської організації. Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно, до наданого протоколу змін до річного плану закупівель, затвердженого рішенням тендерного комітету від 01.04.2019 р., зміни оприлюднені в електронній системі закупівель за номером UA-P-2019-04-03-000086-b - протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Закупівля згідно вищевказаного плану оприлюднена в електронній системі закупівель 02.04.2019р. після затвердження змін до річного плану закупівель, що не є порушенням порядку планування закупівель. Також, моніторингом встановлено, що згідно частини 3 ст. 30 Закону , у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМБІНАТ БУДІНДУСТРІЇ" було опубліковано вимогу з номером UA-2019-04-02-001584-b.b1 03.05.2019 року, проте на даний час відповідь не надана, чим порушено ч.3 ст. 30 Закону. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 27.06.2019 № 831d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу підтвердилась частково.
Період усунення порушень: 09.09.2019 16:49 - 24.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2019 16:49

Оскарження висновку в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 23.09.2019 09:49

Запити/Пояснення