• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо яловичини, свинини, курей, субпродукти.

Зазначені в Тендерній Документації.

Завершена

1 055 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
Номер: e2781934b97c4a3aa18562e443e7d68c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-08-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.05.2019 16:10 - 04.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2019 № 95 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 08.05.2019 № 95 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2019-04-05-001212-b 05.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОСНАБ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНОСНАБ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозиції від 24.04.2019 №16, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2019, договір від 06.05.2019 №35. За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД. Так, у складі пропозиції Переможця відсутній документ про реєстрацію потужності операторів ринку харчових продуктів на транспортний засіб Mersedes-Benz AB6434BK, що не відповідає вимогам п.5 Додатку 1 до ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 06.05.2019 №35 на закупівлю товарів за державні кошти загальною сумою 1 055 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 14.05.2019 14:25 - 31.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2019 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом КСЛІ було розглянуто допущене порушення. Протокол засідання Тендерного комітету № 19 від 18.05.2019 р. додається. Здійснене порушення виникло з причини невірного трактування положення ст. 25 п. 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Враховуючи відсутність на цей час жодних здійснених поставок товару за Договором № 35 прийнято рішення анулювати Договір № 35 постачання м'яса, код ДК 021:2015 – 15110000-2 ( м'ясо яловичини, свинини, курей та субпродукти ).
Дата публікації звіту: 21.05.2019 09:46