-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Одноразові рукавички
Торги не відбулися
420 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 206.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 206.00 UAH
Номер:
75bf0014a1bf4f3685ab089cbe9077a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-26-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2019 00:00
Період моніторингу:
26.03.2019 12:59 - 19.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
25.03.2019 № 61
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства
21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення Замовником вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині не відповідності учасника – переможця умовам тендерної документації.
Під час проведення моніторингу учасником торгів Чернишовим Дмитром Володимировичем було подано скаргу до Органу оскарження.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) від 26.02.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол оцінки тендерних пропозицій від 21.03.2019, тендерну пропозицію приватного підприємства «Гермесфарм», повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника стосовно закупівлі рукавичок одноразових та його документальне підтвердження від 26.03.2019.
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія) від 18.04.2019 №4771-р/пк-пз, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу 23.04.2019, Замовник 21.04.2019 скасував рішення про визначення переможцем торгів учасника Приватне підприємство «Гермесфарм».
Таким чином, порушення виявлені у ході моніторингу були усунуті. Замовником на виконання рішення колегії, відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Гермесфарм», що затверджено протоколом від 24.04.2019 №71.
В подальшому Замовником розглянуті пропозиції учасників: Чернишова Дмитра Володимировича та ТОВ «Дніпропетровська філія товариства з обмеженою відповідальністю «Медмаркет рітейл груп» магазин «Медтехніка»», які також були відхилені рішеннями Замовника від 25.04.2019 та 26.04.2019 відповідно.
Рішення Замовника щодо відхилення тендерних пропозицій, як то передбачено абзацом 3 частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Чернишовим Дмитром Володимировичем та ТОВ «Дніпропетровська філія товариства з обмеженою відповідальністю «Медмаркет рітейл груп» магазин «Медтехніка»» не оскаржувались.
Моніторингом правомірності рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників Чернишова Дмитра Володимировича та ТОВ «Дніпропетровська філія товариства з обмеженою відповідальністю «Медмаркет рітейл груп» магазин «Медтехніка»» - порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
06.05.2019 17:58 - 23.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2019 17:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
24.04.2019 року тендерним комітетом було вирішено скасувати рішення про визначення ПП «Гермесфарм» переможцем процедури закупівлі (протокол №70 від 24.04.2019 року) та в той же день пропозицію ПП «Гермесфарм» було повернуто на кваліфікацію та відхилено відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації (протокол №71 від 24.04.2019 року).
Дата публікації звіту:
10.05.2019 13:41
Запити/Пояснення
Номер:
8184e019e9554bab8389f7b888669c39
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2019 13:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: «ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-26-001469-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 11 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації Замовником визначено вимогу до рукавичок оглядових латексних підвищеної міцності: вміст протеїнів (білку) – не більше 50 мкг/г та Довжина рукавичок для всіх розмірів – не менше 300 мм.
Учасником ПП «Гермесфарм» в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат якості латексних оглядових нестерильних не припудрених рукавиць «COMFORT POWDER FREE» в якому зазначено: вміст протеїнів (білку) – не більше 150 мкг/г та Довжина рукавичок – менше 270 мм, 240±5 мм.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Гермесфарм», через її невідповідність умовам тендерної документації?
2. Згідно з абзацем 4 частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Аналізом протоколу засідання тендерного комітету від 19.03.2019 №43 Замовником зазначається, що було звернення до учасника ПП «Гермесфарм» за поясненнями стосовно виявлених розбіжностей.
Чому Замовником було ініційовано переговори з учасником – переможцем?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
13963af38a6c4bd8a0d68cb08a5bf3f0
Назва:
Відповідь стосовно закупівлі рукавичок одноразових
Дата опублікування:
26.03.2019 17:14
Опис:
Надано пояснення з наступних питань:
Питання 1: Відповідно до пункту 11 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації Замовником визначено вимогу до рукавичок оглядових латексних підвищеної міцності: вміст протеїнів (білку) – не більше 50 мкг/г та Довжина рукавичок для всіх розмірів – не менше 300 мм. Учасником ПП «Гермесфарм» в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат якості латексних оглядових нестерильних не припудрених рукавиць «COMFORT POWDER FREE» в якому зазначено: вміст протеїнів (білку) – не більше 150 мкг/г та Довжина рукавичок – менше 270 мм, 240±5 мм. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Гермесфарм», через її невідповідність умовам тендерної документації?
Відповідь: Відповідно до таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником викладені вимоги щодо закупівлі трьох різних модифікацій рукавичок: Рукавички оглядові латексні підвищеної міцності (за наданими до них параметрами), рукавички оглядові нітрилові (за наданими до них параметрами) та рукавички оглядові латексні (за наданими до них параметрами). В якості рукавичок оглядових латексних підвищеної міцності, Учасник ПП «Гермесфарм» пропонує «Рукавички латексні оглядові нестерильні не припудрені «Ambulance®High Risk», виробник Mercator Medical S.A. (Польща) на заводі Mercator Medical (Таіланд)», які повністю відповідають наданому до них сертифікату якості, зокрема: довжина – 300мм, вміст протеїнів (білку) – не більше 50 μg/g. (додаток 1 до протоколу).
В якості рукавичок оглядових латексних, Учасник ПП «Гермесфарм» пропонує «Рукавички латексні оглядові нестерильні неприпудрені «Comfort®PF», виробник Mercator Medical S.A. (Польща) на заводі Mercator Medical (Таіланд)». Необхідні технічні та якісні вимоги до рукавички підтверджуються сертифікатом якості та даними Web-сайту виробника, за посиланням, наданим Учасником. Проте при детальному розгляді вищезазначених документів, виявлена розбіжність найменуванні: в Таблиці 1 та у керівництві з використання зазначено найменування «Comfort®PF», в сертифікаті якості «Comfort®Powder Free», в додатку до декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів зазначені як рукавички латексні оглядові нестерильні не припудрені «Comfort®PF» та, окрім інших, рукавички латексні оглядові нестерильні не припудрені «Comfort®Powder Free». При перевірці якості та того, що товар, який пропонується учасником, відповідає всім технічним характеристикам, а також для запобігання спотворення реальних показників виробу, на Web-сайті виробника, за посиланням наданим Учасником, при відкритті посилання https://mercatormedical.eu/products/gloves/examination-and-protective-gloves/comfort-powder-free, для завантаження доступна вкладка з інструкцією до використання, у якій зазначено найменування «Comfort®PF». Окрім того, у керівництві з експлуатації зазначено, що вміст протеїнів <150 мкг/г (в сертифікаті якості та на Web-сайті виробника – не більше 50мкг/г та <50 мкг/г відповідно). Також у керівництві з використання зазначено, що «довжина менше 270 мм, 240±5мм» (в сертифікаті якості – 245мм (min)). Внаслідок звернення до ТОВ «Меркатор Медікаль», що є офіційним представником та дистриб’ютором на території України виробника рукавичок Mercator Medical S.A. (Польща) відомо що «загальний опис та загальні характеристики рукавичок Ви можете знайти на інтернет-сторінці виробника: https://mercatormedical.eu. Також інформуємо Вас, що кожен покупець при придбанні товару отримує на відповідний придбаний лот сертифікат якості, в якому відповідно до заявлених модифікацій містяться всі технічні ознаки та властивості. В залежності від модифікацій та лотів (партій) рукавичок відрізняються і їх технічні та якісні характеристики.» (додаток 2 до протоколу), у зв’язку з чим оцінка даної рукавички проводилась за сертифікатом якості на рукавички латексні оглядові нестерильні не припудрені «Comfort®Powder Free» (відповідно до наданого Учасником ПП «Гермесфарм» посиланням на Web-сайті виробника та відповідно до наданого зразка рукавичок в упаковці) (додаток 3 до протоколу).
Разом з цим, листом ТОВ «Меркатор Медікаль», що є офіційним представником та дистриб’ютором на території України виробника рукавичок Mercator Medical S.A. (Польща) від 26.03.2019 року повідомлено, що: «Ввіз в Україну та реалізація виробів медичного призначення на митній території України проводиться виключно в рамках діючого законодавства і спирається на документи (зокрема на декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів з додатком до неї), а не на інформацію, розміщену на Web-сайті виробника» (додаток 4 до протоколу), що суперечить попередньому листу ТОВ «Меркатор Медікаль».
Питання 2. Згідно з абзацем 4 частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Аналізом протоколу засідання тендерного комітету від 19.03.2019 №43 Замовником зазначається, що було звернення до учасника ПП «Гермесфарм» за поясненнями стосовно виявлених розбіжностей. Чому Замовником було ініційовано переговори з учасником – переможцем?
Відповідь: Замовник звертався до Учасника ПП «Гермесфарм» з питання надання пояснень щодо виявлених розбіжностей між Таблицею 1, сертифікатом якості, керівництвом з експлуатації та даними Web-сайту виробника і не ініціював будь-яких переговорів з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, жодних змін у тендерну пропозицію Учасника ПП «Гермесфарм» внесено не було.
Номер:
930b7ac5d348478e81bd63807b5db1c0
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
09.04.2019 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2019 00:00
Опис:
08.04.2019 № 73
Дніпро
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-02-26-001469-b.c6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-26-001469-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 26 лютого 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 25 березня 2019 року №61 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Номер:
6895af3826434a9bb34415dde99b0fdd
Назва:
Повідомлення прийнято до уваги
Дата опублікування:
09.04.2019 14:17
Опис:
Повідомлення прийнято до уваги