-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Формений одяг, спеціальний робочий одяг та аксесуари
Торги не відбулися
3 386 930.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 935.00 UAH
Номер:
31f9114f0fa04808a132499828ce9441
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-04-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2019 00:00
Період моніторингу:
04.04.2019 16:44 - 30.04.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2019 Одеса № 107
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 04.04.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 107
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-12-000600-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-05-001352-b 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-02-20-001439-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-03-28-000149-c 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-03-15-002185-a 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-13-001629-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-04-03-000324-b 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-01-000101-c 01.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-01-30-003323-b 30.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
10. UA-2019-02-07-000138-c 07.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
11. UA-2019-02-01-002484-b 01.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
12. UA-2019-03-12-001437-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності тендерної документації законодавству про закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунальної установи «Муніципальна варта» (далі – Замовник), оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлі.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації вимагає від переможця документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Крім того, встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав визначених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 цієї статті.
Період усунення порушень:
08.04.2019 15:52 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Недоліки виправлено шляхом складання тендерної документації у новій редакції, та оприлюднення її на авторизованому електронному майданчику, строки розгляду тендерних пропозицій подовжено до 21 квітня 2019 року. Щіро дякуємо за допомогу в усуненні недоліків. З повагою тендерний комітет КУ "Муніципальна варта"
Дата публікації звіту:
12.04.2019 10:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.04.2019 10:40
Запити/Пояснення
Номер:
198532839853435e894fc5e77de14b50
Назва:
Проект додатку №6 до тендерноъ документації
Дата опублікування:
10.04.2019 10:59
Опис:
Добрий день! Скажить будь ласка, чи відповідає проект додатоку № 6 у запропонованій редакціїї вимогам ? З повагою, тендерний комітет КУ "Муніципальна варта"