-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 код 39520000-3 Готові текстильні вироби (туристичне обладнання)
ДК 021-2015 код 39520000-3 Готові текстильні вироби (туристичне обладнання)
Завершена
456 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 280.00 UAH
Номер:
5596af625e434080a1a04e734bc141ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-25-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2019 00:00
Період моніторингу:
25.06.2019 15:58 - 18.07.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.06.2019 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.06.2019 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-04-05-001037-b 05.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні договорів встановлено порушення ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розкритті тендерних пропозицій, порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11липня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, його оприлюднення та внесення змін.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.02.2019 № 17 (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП Пікалова Лариса Віталіївна, ФОП Пилипчук Валерій Анатолійович та ФОП Аксеніч Валерій Едуардович (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.04.2018 №118, від 25.04.2018 №119, від 25.04.2018 №120 повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2019, договір від 06.05.2019 № 224, додаткова угода від 06.05.2019 № 1, пояснення Замовника.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.04.2019 № 118 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Пікалова Лариса Віталіївна як таку, що не відповідає вимогам Додатку 3 ТД.
Перевіркою відповідності учасника ФОП Пікалова Лариса Віталіївна вимогам ТД встановлено, що учасник запропонував товар, що відповідає технічним вимогам та характеристикам зазначених в Додатку 3 ТД.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Пікалова Лариса Віталіївна, яка відповідала вимогам ТД, та пропозиція якого була нижчою від пропозиції переможця на 74 636,00 грн., чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону.
Крім того, аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору від 06.05.2019 № 224 шляхом укладання додаткової угоди від 06.05.2019 № 1, проте повідомлення про внесення змін оприлюднено 13.05.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону, а саме повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Період усунення порушень:
12.07.2019 16:39 - 27.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2019 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація зазначена в окремому листі
Дата публікації звіту:
19.07.2019 14:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
17.01.2020 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
15713948f1ec48e59b05515a521d021a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2019 13:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2019 00:00
Опис:
Прошу пояснити яким чином перевірялась відповідність технічних вимог та характеристик запропонованого товару у складі тендерної пропозиції учасника ФОП АКСЕНІЧ ВАЛЕРІЙ ЕДУАРДОВИЧ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.