• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі поліклінічного відділення по вулиці Залізничній в смт Згурівка Київської області (коригування робочого проекту)

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Завершена

10 566 696.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 833.00 UAH
Номер: 0e2f12e54b3743618dafaa00942fd4bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2019 17:49 - 15.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2019 № 103 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2019 № 103 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2019-03-18-000803-b 18.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 241-37-36, zabolotnyajulia@email.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимоги ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та внесенні змін до договору. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.03.2019 № 10 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест»», протокол засідання тендерного комітету від 16.04.2019 № 11, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2019, договір від 06.05.2019 № 1 та додаткову угоду від 06.05.2019 № 1. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу 4 ТД кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест»» укладено договір від 06.05.2019 № 1 (далі – Договір № 1) на виконання робіт з реконструкції, загальною сумою 9 676 555,00 грн. Додатковою угодою від 06.05.2019 № 1 Замовником внесено зміни до порядку розрахунків та викладено в новій редакції договірну ціну та календарний графік, які є невід’ємними частинами цієї угоди. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що в порушення вимоги ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не оприлюднено проектно-кошторисну документацію, календарний графік виконання робіт, план фінансування (додатки до договору № 1), які є невід’ємними частинами договору від 06.05.2019 № 1, а також, не оприлюднено договірну ціну та календарний графік виконаних робіт (додатки до додаткової угоди), які є невід’ємними частинами додаткової угоди від 06.01.2019 № 1.
Період усунення порушень: 31.05.2019 14:58 - 15.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2019 14:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додатки до договору завантажено, відсутні порушення норм чинного законодавства України в сфері публічних закупвель.
Дата публікації звіту: 07.06.2019 16:36