-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Торги відмінено
183 749 644.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 183 749.64 UAH
мін. крок: 0.1% або 183 749.64 UAH
Номер:
a8ac20412210445f846dbdc196b36f6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-10-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2019 00:00
Період моніторингу:
11.04.2019 11:17 - 04.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2019-01-25-001453-a 25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерних пропозиції ПрАТ «БКБМ» та ТОВ «Альянс» як таких, що не відповідають умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області (далі – Замовник) від 25.01.2019 № 20; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2019 № 2835-р/пк-пз, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 02.04.2019 № 54, 55, 56 та 57, від 16.04.2019 № 68, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (далі – ПрАТ «БКБМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Електро-сантехнічно-монтажно-будівельна компанія «Естм-буд», товариства з обмеженою відповідальністю «Північно-Український будівельний альянс» (далі – ТОВ «Альянс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Класика комфорту».
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ПрАТ «БКБМ» установлено її невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1.1. додатку 1 до тендерної документації, а саме:
у тендерній пропозиції міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, яка не відповідає формі визначеній у таблиці «а» додатку 1 до тендерної документації і не містить інформації щодо виробника/марки та терміну експлуатації (років);
у тендерній пропозиції відсутні копії реєстраційних посвідчень/технічних паспортів/інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані та іншу важливу інформацію стосовно обладнання наведеного у пунктах 1-3, 5, 7-16, 19-21, 23, 25-26, 28, 30-32, 34-35, 37, 39, 41, 45-52, 60, 62-69, 72 та 74-77 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт;
у тендерній документації відсутні копії договорів оренди з додатками та листа-згоди орендодавця на використання техніки наведеної у пунктах 28, 30-32, 34-35, 37, 39, 41, 45-52, 60, 62-69, 72 та 74-77 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, яку учасник зазначив як орендовану.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс» установлено її невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1.1. додатку 1 до тендерної документації, а саме у тендерній пропозиції відсутні копії реєстраційних посвідчень/технічних паспортів/інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані та іншу важливу інформацію стосовно обладнання наведеного у пунктах 14-17 та 20-23 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт.
Однак на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ПрАТ «БКБМ» та ТОВ «Альянс» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, та допустив їх до оцінки.
Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє тоги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Поряд з цим відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
02.05.2019 20:30 - 21.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2019 20:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вимоги за Висновком про результати моніторингу закупівлі від 02.05.2019р. виконано замовником. Відкриті торги відмінено відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону по причині – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Дата публікації звіту:
06.05.2019 13:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
11.05.2019 11:26