-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б, в м. Бровари, Київської області (Будівельні роботи) (КОД ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Завершена
274 002 614.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 150 000.00 UAH
Номер:
6cb4140a9e474a85b336131baea7cbf9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2019 00:00
Період моніторингу:
22.03.2019 10:36 - 17.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2019 № 81
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-01-10-001000-c 10.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 09.01.2019 № 02-19 (зі змінами від 25.01.2019 № 07-19, від 29.01.2019 № 09-19, від 31.01.2019 № 10-19) (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс», товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасиміськбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Ріола-Модуль ЛТД», товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Платформа Буд», протокол розгляду тендерних пропозицій б/д б/н.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника (п.п. 5.5. п. 5. розділу III тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації стосовно відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, тоді як така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що суперечить вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
10.04.2019 22:30 - 25.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2019 22:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Державної аудиторської служби України викладеного у висновку № UA-M-2019-03-21-000023 тендерним комітетом прийнято рішення скористатись правом частини 8 ст. 7 Закону і надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень у вигляді протоколу, що додається.
Дата публікації звіту:
16.04.2019 18:57
Запити/Пояснення
Номер:
3555237ae9cb4ebb8d80b75928903ade
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
15.04.2019 17:26
Опис:
У з`вязку із неможливістю на даному етапі закупівлі внести зміни до тендерної документації просимо Вас надати роз`яснення як діяти замовнику у даній ситуації, тобто яким чином усунути порушення зазначене у висновку.