• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Централізоване опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження)

Централізоване опалення (постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження)

Завершена

256 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 3105dde4f71a4830b64406511f94c6dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-07-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.05.2019 17:41 - 04.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.05.2019 №23 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.05.2019 №23 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2019-04-24-000336-b 24.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, rybakzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відображення процедури закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель з додатком на 2019 рік комунального закладу «Вінницький обласний молодіжний центр «Квадрат» (далі - замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від 06.05.2019 №6817, пояснення від 10.05.2019 та 20.05.2019 отримані від замовника, через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі послуг з централізованого опалення (UA-2019-04-24-000336-b) – 24.04.2019, тоді як річний план закупівель на 2019 рік (із змінами), в якому передбачена дана закупівля затверджений протокольним рішенням тендерного комітету від 07.05.2019 року №11 (пояснення замовника від 20.05.2019) та оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу – 07.05.2019, тобто після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі та договору укладеного замовником з КП Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» від 06.05.2019 №6817, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.
Період усунення порушень: 24.05.2019 14:33 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2019 14:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо усунення порушень 24 травня органом ДАСУ було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини даного висновку зазначено зобов’язанння щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно інформації зазначеної у висновку та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо. Згідно ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Річний план закупівель було затверджено рішенням тендерного комітету від 14.03.2019року (протокол №2) та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 18.03.2019року. (ID UA-P-2019-03-18-004170-c ). Після оприлюднення річного плану закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу та відповідно до умов застосування переговорної процедури закупівлі визначених статтею 35 Закону, за результатами проведених переговорів з учасником які відбулися 23.04.2019року було прийняте рішення про намір укласти договір. Згідно ст.35 Закону повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення. Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури)UA-2019-04-24-000336-b опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 24.04.2019. Відповідно до зазначеного вище в діях тендерного комітету відсутні ознаки порушення законодавства про публічні закупівлі оскільки дана процедура закупівлі була проведена відповідно до річного плану закупівель оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу від 18.03.2019. Щодо внесення змін до річного плану закупівель від 07.05.2019 повідомляємо наступне. Згідно ст. 4 Закону зміни до річного плану закупівель безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель періодичність і характер внесення таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Зміни що вносились до річного плану закупівель 07.05.2019року носили формальний характер та ніяким чином не вплинули на результат проведеної переговорної процедури закупівлі та не призвели до порушення принципів Закону передбачених ст.3. Також слід зазначити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016року Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) передбачено, що члени комітету мають право прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу (п.2.9, розділ II Наказу). Отже рішення тендерного комітету від 07.05.2019 протокол №11 стосувалося виправлення формальної помилки допущеної при оприлюдненні інформації на веб-порталі Уповноваженого органу не вплинуло на результат проведеної переговорної процедури закупівлі та не призвело до порушення мети та принципів закріплених Законом.
Дата публікації звіту: 29.05.2019 16:41

Запити/Пояснення