• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина паливна (дрова) з доставкою

дрова паливні , довжиною 1,0 м. діаметр від 15-30 см, тверда порода (дуб, граб, береза, ясен)

Завершена

299 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер: af63c6ce499d4d2ab02a1bca06699b3a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-18-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 18.09.2019 16:47 - 10.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.09.2019 № 35-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.09.2019 № 35-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-25-000706-b від 25.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 646-15-30, vitalik_priymatchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану закупівель) на 2019 рік, встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам пунктів 1,2,9,10,12,13 частини 2 статті 22 Закону та Наказу №680. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону в частині недотримання строків оприлюднення тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу під час проведення відкритих торгів. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток до річного плану) комунального підприємства «Ківерцівський медичний коледж» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію державного підприємства "Волинський лісовий селекційно-насіннєвий центр", протокол засідання тендерного комітету від 11.04.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.05.2019 №39-2019. Проведеним моніторингом установлено, що Замовник 25.03.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на придбання деревини паливної (дрова) з доставкою (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина), очікуваною вартістю 299 250,00 грн., яка не передбачена річним планом Замовника на 2019 рік, чим порушив вимоги частини першої статті 4 Закону. Також моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено відсутність у тендерній документації вимог передбачених пунктами 1,2,9,10,12,13 частини 2 статті 22 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ №680), а саме: - інструкція з підготовки тендерних пропозицій; - кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону; - інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції; - кінцевий строк подання тендерної пропозиції; - строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. Аналізом інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником прийняте рішення 11.04.2019 б/н про намір укласти договір оприлюднене на четвертий день (15.04.2019), чим порушено вимоги абзацу шостого частини першої статті 10 Закону. Крім того, в порушення частини другої статті 32 Закону Замовник у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, уклав з державним підприємством «Волинський лісовий селекційно-насінневий центр» договір від 06.05.2019 №39-2019. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Період усунення порушень: 23.09.2019 15:40 - 08.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2019 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Неможливість усунення порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за результатами моніторингу закупівлі. (Додаток: додаткова угода про розірвання договору від 06.05.2019р. №39-2019)
Дата публікації звіту: 27.09.2019 17:16