-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина паливна (дрова) з доставкою
дрова паливні , довжиною 1,0 м. діаметр від 15-30 см, тверда порода (дуб, граб, береза, ясен)
Завершена
299 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер:
af63c6ce499d4d2ab02a1bca06699b3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-18-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2019 00:00
Період моніторингу:
18.09.2019 16:47 - 10.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2019 № 35-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.09.2019 № 35-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-25-000706-b від 25.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану закупівель) на 2019 рік, встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам пунктів 1,2,9,10,12,13 частини 2 статті 22 Закону та Наказу №680.
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону в частині недотримання строків оприлюднення тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу під час проведення відкритих торгів.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток до річного плану) комунального підприємства «Ківерцівський медичний коледж» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію державного підприємства "Волинський лісовий селекційно-насіннєвий центр", протокол засідання тендерного комітету від 11.04.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.05.2019 №39-2019.
Проведеним моніторингом установлено, що Замовник 25.03.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на придбання деревини паливної (дрова) з доставкою (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина), очікуваною вартістю 299 250,00 грн., яка не передбачена річним планом Замовника на 2019 рік, чим порушив вимоги частини першої статті 4 Закону.
Також моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено відсутність у тендерній документації вимог передбачених пунктами 1,2,9,10,12,13 частини 2 статті 22 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ №680), а саме:
- інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
- кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону;
- інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції;
- кінцевий строк подання тендерної пропозиції;
- строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію.
Аналізом інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником прийняте рішення 11.04.2019 б/н про намір укласти договір оприлюднене на четвертий день (15.04.2019), чим порушено вимоги абзацу шостого частини першої статті 10 Закону.
Крім того, в порушення частини другої статті 32 Закону Замовник у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, уклав з державним підприємством «Волинський лісовий селекційно-насінневий центр» договір від 06.05.2019 №39-2019. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
23.09.2019 15:40 - 08.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2019 15:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Неможливість усунення порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за результатами моніторингу закупівлі.
(Додаток: додаткова угода про розірвання договору від 06.05.2019р. №39-2019)
Дата публікації звіту:
27.09.2019 17:16