• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

музичні інструменти для дитячої музичної школи

Торги не відбулися

359 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 179.50 UAH
Номер: 2fa8340c100c425db75c80299883baa4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-13-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.03.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.03.2019 17:15 - 04.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.03.2019 №13 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.03.2019 №13 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2019-03-12-002715-с 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо складання тендерної документації встановлено порушення норм частини другої статті 16 Закону та пунктів 2, 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік управління культури і туризму Жмеринської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та пояснення від 14.03.2019, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що у Додатку №2 тендерної документації замовника для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям установлено такі критерії, як відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та надання копій установчих документів, чим порушено вимоги частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Крім того, встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам пунктів 2, 13 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не містить вимог, встановлених статтею 17 Закону до учасників та інформацію про спосіб їх підтвердження згідно із законодавством; - не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 19.03.2019 11:16 - 03.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2019 11:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: в додатку 2 критерії відповідності учасників приведені у відповідність до вимог ч.2 ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі", в тендерній документації усунене порушення вимог ч.2 та ч.13 ст22 Закону. Документи зі змінами опубліковані.
Дата публікації звіту: 20.03.2019 18:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата публікації: 21.03.2019 17:57

Запити/Пояснення