-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кабінет математики
так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації
Завершена
339 428.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 018.28 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 018.28 UAH
Номер:
a067ea862fa84ec9acb940570c1616ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-07-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2019 00:00
Період моніторингу:
07.05.2019 17:24 - 04.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2019 № 118
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-04-000051-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління О.ПОЛІЩУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та порушення абзацу другого пункту 1 розділу другого Порядку №454.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету Комунальної установи «Фінансово - господарської групи з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі-Замовник) від 03.05.2019 №б/н.
За результатом проведеного моніторингу встановлено порушення Замовником вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3,8,9 частини першої статті 17 Закону, та тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також за результатом проведеного моніторингу встановлено, що згідно з інформацією, яка оприлюднена Замовником в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, проводиться закупівля комплекту навчальних засобів.
Таким чином відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону предметом закупівлі є товари.
При цьому, код предмету закупівлі «ДК 021:2015:80520000-5 — Навчальні засоби» згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 відноситься до розділу послуг («80000000-4 Послуги у сфері освіти та навчання»).
Визначивши код послуг при закупівлі товару Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвітку України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 25.03.2016 за №448/28578 (далі – Наказ №454).
Період усунення порушень:
16.05.2019 12:22 - 04.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2019 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
120acc3f135049b184b2f4b141ea4f9e
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.05.2019 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту навчальних засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-04-000051-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
1. Чому при закупівлі товару (предмет закупівлі - комплект навчальних засобів) застосовано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:80520000-5 — Навчальні засоби», який відноситься до розділу послуг («80000000-4 Послуги у сфері освіти та навчання»)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
af5285eafd4f41b783350a7feec423cf
Назва:
щодо надання пояснень по результатам моніторингу
Дата опублікування:
13.05.2019 23:05
Опис:
Уважно вивчивши питання моніторингу надаємо наступні пояснення: "1. Чому при закупівлі товару (предмет закупівлі - комплект навчальних засобів) застосовано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:80520000-5 — Навчальні засоби», який відноситься до розділу послуг («80000000-4 Послуги у сфері освіти та навчання»)?". Предмет закупівлі визначається згідно Наказу Мерту № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 року. Так згідно згідно ч. 1 розділу ІІ вищезазначеного наказу «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Варто зауважити, що нажаль вищезазначений класифікатор не є досконалим, і ряд груп товарів взагалі некорректно класифіковано, а деякі не мають взагалі підгруп. Враховуючи специфіку предмету нашої закупівлі, а також те що кошти було виділено на придбання саме комплекту "Кабінет математики для Скадовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чаплинської селищної ради Херсонської області", закупівля здійснюється вцілому. Так дійсно, нам також зручніше було б розділити його на коди і не проводити закупівлі, проте згідно ч.7 ст. 2 Закону № 922 "Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону". Отже нами було обпано найбільш оптимальний код за ДК. З поміж ішого є ще один з кодів ДК, який можна вкористовувати, а саме: 39160000-1 - Шкільні меблі, проте він на нашу думку в меншій мірі відображає всю спеціфіку нашої закупівлі, отже нами було обрано саме ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби
Номер:
b37e1f7374a54dac967b91a393c356b9
Назва:
щодо надання пояснень по результатам моніторингу
Дата опублікування:
13.05.2019 23:02
Опис:
Уважно вивчивши питання моніторингу надаємо наступні пояснення: "1. Чому при закупівлі товару (предмет закупівлі - комплект навчальних засобів) застосовано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:80520000-5 — Навчальні засоби», який відноситься до розділу послуг («80000000-4 Послуги у сфері освіти та навчання»)?". Предмет закупівлі визначається згідно Наказу Мерту № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 року. Так згідно згідно ч. 1 розділу ІІ вищезазначеного наказу «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Варто зауважити, що нажаль вищезазначений класифікатор не є досконалим, і ряд груп товарів взагалі некорректно класифіковано, а деякі не мають взагалі підгруп. Враховуючи специфіку предмету нашої закупівлі, а також те що кошти було виділено на придбання саме комплекту "Кабінет математики для Скадовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чаплинської селищної ради Херсонської області", закупівля здійснюється вцілому. Так дійсно, нам також зручніше було б розділити його на коди і не проводити закупівлі, проте згідно ч.7 ст. 2 Закону № 922 "Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону". Отже нами було обпано найбільш оптимальний код за ДК. З поміж ішого є ще один з кодів ДК, який можна вкористовувати, а саме: 39160000-1 - Шкільні меблі, проте він на нашу думку в меншій мірі відображає всю спеціфіку нашої закупівлі, отже нами було обрано саме ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби