• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кабінет математики

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації

Завершена

339 428.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 018.28 UAH
Номер: a067ea862fa84ec9acb940570c1616ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-07-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 07.05.2019 17:24 - 04.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2019 № 118 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-04-000051-a. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника управління О.ПОЛІЩУК
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та порушення абзацу другого пункту 1 розділу другого Порядку №454. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету Комунальної установи «Фінансово - господарської групи з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі-Замовник) від 03.05.2019 №б/н. За результатом проведеного моніторингу встановлено порушення Замовником вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3,8,9 частини першої статті 17 Закону, та тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також за результатом проведеного моніторингу встановлено, що згідно з інформацією, яка оприлюднена Замовником в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, проводиться закупівля комплекту навчальних засобів. Таким чином відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону предметом закупівлі є товари. При цьому, код предмету закупівлі «ДК 021:2015:80520000-5 — Навчальні засоби» згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 відноситься до розділу послуг («80000000-4 Послуги у сфері освіти та навчання»). Визначивши код послуг при закупівлі товару Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвітку України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 25.03.2016 за №448/28578 (далі – Наказ №454).
Період усунення порушень: 16.05.2019 12:22 - 04.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2019 12:22

Запити/Пояснення