• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Магістральна на ділянці від вул. О. Тихого до очисних споруд КВП "Краматорський водоканал" в м. Краматорськ Донецької області

Завершена

11 159 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 000.00 UAH
Номер: 90702ad7e7ea42e09527895dce11fd26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-25-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 25.06.2019 15:11 - 18.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З Від 25.06.2019 № 46 Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління І.БЄЛІК Додаток до наказу управління від 25.06.2019 № 46 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Відділ комунального господарства Краматорської міської ради UA-2019-03-27-000808-b 27.03.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції встановлено порушення Замовником пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами розгляду питання дотримання Замовником у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання строків укладання договору про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) відділу комунального господарства Краматорської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Відділу комунального господарства Краматорської міської ради від 26.03.2019 № 10, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» (далі – ТОВ «ДАНКО»), протокольне рішення від 19.04.2019 № 25 засідання тендерного комітету Замовника щодо визнання учасника ТОВ «ДАНКО» переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 27.05.2019 № 2, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.05.2019. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформаційної довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ДАНКО» установлено, що у її складі відсутні розрахунок витрат на відрядження; обґрунтований розрахунок поточної вартості матеріально-технічних ресурсів (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів (копій накладних, рахунків, комерційних пропозицій, прас-листів та інше), підтверджуючих їх вартість; розрахунок вартості перевезення матеріалів; калькуляція вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами, що не відповідає вимогам додатку № 6 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДАНКО», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір підряду № 2 від 27.05.2019 на суму 9 314 000 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 17.07.2019 15:52 - 01.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2019 15:52

Запити/Пояснення