• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання та приладдя (комп’ютерне обладнання та приладдя)

бюджет участі (проект № 40)

Завершена

731 678.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 658.39 UAH
Номер: e9846db5cca147eab1d4ee15e0cc3720
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-10-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.09.2019 18:07 - 02.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.09.2019 № 163 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення 26 UA-2019-05-03-001748-а Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) Тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, liliya.zabayrachnaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, установлено порушення Порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної пропозиції вимогам Закону установлено порушення норм пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаментом гуманітарної політики міської ради (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.06.2019 № ПБ19/18 пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, звернення громадської організації. Моніторингом встановлено, що Замовником було визначено предмет закупівлі за CPV кодом ДК 021:2015: 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя за показником третьої цифри. Згідно абз. 2 ч. 1 Розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРТ України 17.03.2016 №454 із змінами, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник », затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Тобто, Замовником порушено Порядок визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 із змінами. Також, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до п.5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів, а в складі пропозиції учасника-переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" даний документ завірений самим учасником. Відповідно до п.4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації від учасників вимагалося надання, зокрема, 6 сторінки паспорту. У складі пропозиції учасника-переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" відсутня 6 сторінка паспорту. Відповідно до п.6 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам (Додаток 4 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Згідно до Додатку 4 Клавіатура повинна бути вологостійка. Згідно з абзацом 7 частини 2 статті 7-1 Закону для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися, зокрема, інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель. Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" запропоновано клавіатуру Trust Erou Silent Keyboard. Відповідно до характеристики товару (посилання на сайт виробника:https://www.trust.com/ru/product/23176-erou-silent-keyboard), запропонована клавіатура не має захисту від вологи (на сайті вказано FEATURES : Spill-proof - no). Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 20.09.2019 16:36 - 05.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2019 16:36

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення