• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: e088c61ba8a14efb9716011df4d22f3a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.06.2019 11:48 - 25.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.05.2019 №104 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 31.05.2019№ 104 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2019-04-17-000330-а 17.04.2019 Комунальне підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень не встановлено. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення вимог статті 2, статті 10 Закону, абзацу другого пункту 2 Наказу № 490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, опис предмету закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2019, проект договору, опублікований Комунальним підприємством «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради (далі-Замовник), пропозицію ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», пояснення замовника, отримані 05.06.2019 через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення закупівлі, тоді як в пункті 2 Наказу №490 зазначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Пунктом 5 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (далі – Інструкція №10) передбачено, що усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Отже, Замовник оприлюднив оголошення про закупівлю з порушенням норм Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», абзацу другого пункту 2 наказу № 490, пункту 5 Інструкції №10. За результатами застосованої процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕЛЛОР-ГРУП» було оприлюднено 03.05.2019, договір укладений 21.05.2019 за №53 (на 12-й робочий день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір), чим порушено вимоги п.4.17 Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженому рішенням міської ради від 08.06.2016 №30/9 (із змінами) (далі – Положення №30/9), відповідно до якої договір про закупівлю укладається не раніше ніж через 2 робочих дні та не пізніше ніж через 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Пунктом 4.18 Положення №30/9 передбачено, що після укладення договору про закупівлю замовник зобов’язаний його оприлюднити в системі протягом 3 робочих днів з моменту його укладання. Укладений 21.05.2019 договір з ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 04.06.2019 з порушенням п. 4.18 Положення №30/9 (на 10-й робочий день). Статтею 2 Закону передбачено, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору. Моніторингом встановлено, що на порушення вимог статті 2 Закону, абзацу 11 частини першої статті 10 Закону звіт про укладений договір Замовник не оприлюднив.
Період усунення порушень: 10.06.2019 17:10 - 25.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2019 17:10

Запити/Пояснення