-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Пилипа Орлика в м. Долина Івано-Франківській обл.
Завершена
417 107.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 171.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 171.00 UAH
Номер:
c309dc0562ac4977aad08ec6ed0bca17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-16-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2019 00:00
Період моніторингу:
16.05.2019 15:23 - 11.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2019
№ 25
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Б.ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.05.2019 №25
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-03-14-004038-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідність тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП", установлено порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору установлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій ТОВ "БМБУД", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-ДОРСЕРВІС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІАКОМ", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "БМБУД", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-ДОРСЕРВІС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІАКОМ", ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП", повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.05.2019 №78.
За результатами моніторингу установлено, що замовником у ТД вимагається від переможця інформацію, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту третього першої частини статті 17 Закону, що є порушенням частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону.
Також, аналізом інформації встановлено, що замовником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагається надання учасниками сканованих копій виконаного (них) аналогічного (них) договору (рів) зазначених у Таблиці № 3 з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів); документів, підтверджуючих виконання договору (рів): акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, або актів звірок взаємозвірок розрахунків за бухгалтерським обліком, що свідчать про надання послуг, підписані всіма сторонами та позитивного (них) відгуку (ків) за наданим (и) договором (ами) (Додаток 2 до тендерної документації).
Однак, аналізом встановлено, що у тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" надано скановані копії виконаних аналогічних договорів зазначених у Таблиці № 3, однак відсутній Додаток 2 «Установчі документи», який є невід'ємною частиною вказаних договорів.
Таким чином, замовником на порушення пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Також, за результатами аналізу встановлено, що замовник уклав договір 03.05.2019 №78 (далі – Договір) з ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП", про закупівлю послуг по об`єкту «Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Пилипа Орлика в м. Долина Івано-Франківській обл.».
Водночас замовник не оприлюднив додатків до договору, які відповідно до пункту 20.6 частини 20 Договору складають його невід’ємну частину (Додаток 1 «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний план надання послуг», Додаток № 3 «Перелік субпідрядних організацій, передбачені тендерною пропозицією»), на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
21.05.2019 17:17 - 07.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2019 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауваження враховані, додатки до договору завантажені.
Дата публікації звіту:
24.05.2019 14:32