• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам’яне марки ДГМ(13-25), ДГК (50-100)

закупівля здійснюється з метою задоволення потреб у 2019 році

Завершена

3 286 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Номер: ef26cdea714e4019af01158cad633ece
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-05-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 05.07.2019 11:21 - 27.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.07.2019 № 38 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 05.07.2019 № 38 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-01-000907-а 01.02.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків; інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 337-50-53, gamkiv_87@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення пункт 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Паливторг». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Вільшанської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника у новій редакції, затверджена рішенням тендерного комітету 05.02.2019 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг» (далі – ТОВ «Паливторг») та учасника – переможця відкритих торгів приватного підприємства «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» (далі – ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 21.02.2019 № 18, від 27.02.2019 № 20, від 01.03.2019 № 21, від 17.04.2019 № 35, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 03.05.2019 № 55. За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено наступне. Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» згідно протоколу засідання тендерного комітету від 17.04.2019 № 35 встановлено наступне. Однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» вказано надання учасником у складі тендерної пропозиції платіжного доручення стосовно підтвердження внесення покриття тендерного забезпечення не завіреного печаткою банку. Слід зазначити, що у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції визначено, що «Учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення (квитанцію), яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в обслуговуючому банку, і яке має бути оформлено згідно вимог чинного законодавства та завірене печаткою банку». На підтвердження вказаної вимоги замовника ТОВ «Паливторг» у складі тендерної пропозиції надано копію платіжного доручення від 18.02.2019 № 2747, яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на рахунок замовника та яке засвідчене штампами АБ «Південний» щодо оплати. Варто вказати, що відповідно до пункту 1.4 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.2004 № 22 (далі - інструкція) платіжне доручення - розрахунковий документ, що містить письмове доручення платника обслуговуючому банку про списання зі свого рахунку зазначеної суми коштів та її перерахування на рахунок отримувача. Також, згідно пункту 2.14 інструкції банк платника на всіх примірниках прийнятих розрахункових документів і на реєстрах обов'язково заповнює реквізити "Дата надходження" і "Дата виконання", засвідчуючи їх підписом відповідального виконавця та відбитком штампа банку. Даною інструкцією не передбачено засвідчення розрахункового документу у формі платіжного доручення печаткою банку. Таким чином, з огляду на вищевикладене слідує, що надане у складі тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» платіжне доручення від 18.02.2019 № 2747 оформлене відповідно до вимог чинного законодавства, що відповідає вимозі замовника встановленій у пункті 2 розділу 5 тендерної документації. Наступною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» вказано, надання учасником у складі тендерної пропозиції кольорової копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію та кольорової копії дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала банківську гарантію незавірених у відповідності до вимог пункту 1 розділу 3 тендерною документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» містяться копії ліцензії та довіреності ПАТ «РВС БАНК», завірені учасником, але дані копії не кольорові. Слід зазначити, що ТОВ «Паливторг» у складі тендерної пропозиції надано файл під назвою «Копія ліцензії НБУ» та файл під назвою «Копія довіреності банку», які містять копії довіреності ПАТ «РВС Банк» та ліценції НБУ завірені у відповідності до вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та містять відбиток штампа із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові директора синього кольору та відбиток печатки установи синього кольору, що свідчить про те, що скановані копії даних документів є кольоровими. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» додатково до вищевказаних файлів надано файли під назвою «Licence» та «Dovirenist_Rizhiy», що містять кольорові електронні примірники довіреності ПАТ «РВС Банк» та ліценції НБУ на які накладений електронний цифровий підпис автора. Відповідно до статті 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" від 22.05.2003 № 851-V оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Необхідно вказати, що кольорові скановані копії довіреності ПАТ «РВС Банк» та ліценції НБУ відповідають електронним примірникам даних документів. Отже, з огляду на вищевикладене, слідує, що ТОВ «Паливторг» підтверджено вимоги встановлені у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. Наступною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» вказано, що на виконання вимог пункту 6 додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Паливторг» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості вугілля марки ДГМ (12-25) від 18.02.2019 № 1 та сертифікат якості вугілля марки ДГК (50-100) від 18.02.2019 № 2 видані ТОВ «Збагачувальна фабрика «Вугільний енергетичний комплекс» у яких вказано, що дана лабораторія має свідоцтво про атестацію від 19.09.2017 № ВЛ-044/2017 та в результаті перегляду свідоцтва про атестацію від 19.09.2017 № ВЛ-044/2017, яке надавалося ТОВ «Паливторг» у інших торгах, замовником встановлено що дане свідоцтво оформлено на іншу організацію, а не на ТОВ «Збагачувальна фабрика «Вугільний енергетичний комплекс». Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» з даної підстави встановлено, що у пункті 6 Додатку 2 «Технічні якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації замовником встановлено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме: Копія сертифікату якості виданого Учаснику незалежною лабораторією не раніше 2017 року». На підтвердження даної вимоги замовника ТОВ «Паливторг» у складі тендерної пропозиції надано копію сертифікатів якості від 18.02.2019 № 1 та від 18.02.2019 № 2 видані Товариством з обмеженою відповідальністю «Збагачувальна фабрика «Вугільний енергетичний комплекс» у яких вказано, що випробування вугілля пройдено в лабораторії яка має свідоцтво про атестацію від 19.09.2017 № ВЛ-044/2017. Варто вказати, що у пункті 6 додатку 2 до тендерної документації у тендерній документації замовником передбачено надання лише сертифікатів якості виданих не раніше 2017 року та не передбачено надання у складі тендерної пропозиції підтвердження видачі свідоцтва про атестацію лабораторії, яка видала сертифікати. Отже, наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» сертифікати якості від 18.02.2019 № 1 та від 18.02.2019 № 2 підтверджують вимогу визначену замовником згідно пункту 6 додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, з огляду на вищевикладене, слідує, що замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Паливторг» з підстав визначених у протоколі засідання тендерного комітету від 17.04.2019 № 35 чим порушено пункт 4 частини 1 статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 17.07.2019 15:59 - 01.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2019 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: детально в документі
Дата публікації звіту: 31.07.2019 15:06

Рішення про призначення перевірки