-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Столи учнівські та стільці
під кількістю 2 штуки слід розуміти 2 найменування стіл учнівський 1-місний антисколіозний з полицею, регулюється на ростові групи № 4-6 – 575 шт. стілець полозковий на квадратній трубі, №4-6 з покриттям HPL – 575 шт.
Завершена
928 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 640.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 640.25 UAH
Номер:
17c1b66ee73642a3a5ad831294240a91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-04-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2019 00:00
Період моніторингу:
07.10.2019 12:12 - 30.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2019 №167
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-05-001471-b 05.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону та інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, укладення договору, оприлюднення інформації – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Яворська Тетяна Миколаївна, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.05.2019, повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2019, договір №44/05-Н від 20.05.2019 року, додаткова угода №1 від 22.05.2019 року, додаткова угода №2 від 29.05.2019 року.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов тендерної документації (пункт 1 та 4 Додатку 2) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме – довідку з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару та якість запропонованого товару, що підтверджується документально, шляхом подання в складі тендерної пропозиції паспорту на кожну позицію запропонованого товару.
Поряд з тим, в недотримання умов тендерної документації учасником ФОП Яворська Тетяна Миколаївна у складі своєї тендерної пропозиції не надано вказаних документів.
На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Яворська Тетяна Миколаївна, яка не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами проведеної із порушенням норм законодавства у сфері закупівель процедури Замовник уклав з ФОП Яворська Тетяна Миколаївна договір №44/05-Н від 20.05.2019 року на суму 915 050,00 гривень.
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону не підтвердилась.
Період усунення порушень:
10.10.2019 15:25 - 28.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
10.10.2019 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 10 жовтня 2019 повідомляємо вам наступне.
Зі змісту наданого висновку: «За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов тендерної документації (пункт 1 та 4 Додатку 2) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме – довідку з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару та якість запропонованого товару, що підтверджується документально, шляхом подання в складі тендерної пропозиції паспорту на кожну позицію запропонованого товару. Поряд з тим, в недотримання умов тендерної документації учасником ФОП Яворська Тетяна Миколаївна у складі своєї тендерної пропозиції не надано вказаних документів. На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Яворська Тетяна Миколаївна, яка не відповідає умовам тендерної документації. За результатами проведеної із порушенням норм законодавства у сфері закупівель процедури Замовник уклав з ФОП Яворська Тетяна Миколаївна договір №44/05-Н від 20.05.2019 року на суму 915 050,00 гривень. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону не підтвердилась.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, укладення договору, оприлюднення інформації – порушень не установлено.» випливає те, що порушень у закупівлі Столів учнівських та стільців (№UA-2019-04-05-001471-b) не виявлено. Окрім того надаємо додатково пояснення щодо фактів, викладених у висновку.
ФОП Яворська Тетяна Миколаївна в складі своєї тендерної пропозиції надала довідку з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару та якість запропонованого товару, а також паспорт на стіл учнівський та паспорт на стілець учнівський. Скрін з prozorro та надані ФОП Яворською Тетяною Миколаївною вище вказані документи надаємо в складі пояснення.
Отож, пропозиція Учасника ФОП Яворська Тетяна Миколаївна відповідає умовам тендерної документації, а Замовником було дотримано всіх вимог законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Дата публікації звіту:
11.10.2019 16:22