• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Наркотичні препарати

Завершена

273 479.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 734.79 UAH
Номер: e24efaef9d734d6eab6923d6fb5f343f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-11-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 11.11.2019 14:04 - 03.12.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.11.2019 №38 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11.11.2019 № 38 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-03-18-000976-a 18.03.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 50) 295-29-02, zakupivli_sumy_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 13 та 9 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог абзацу першого частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.03.2019, тендерну пропозицію Комунального підприємства Сумської обласної ради «Суми-Фарм» (далі – КП СОР «Суми-Фарм»), рішення тендерного комітету від 05.04.2019, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2019, договір від 02.05.2019 № 37. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: містить термін «пропозиції конкурсних торгів», який не передбачений Законом. На порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій та на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Аналізом тендерної пропозиції учасника КП СОР «Суми-Фарм» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації в частині відсутності документів, що належним чином підтверджують наявність в учасника орендованого складського приміщення на дату подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 1 таблиці, наведеної у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності орендованого складського приміщення надано копію договору оренди від 19.10.1998 № ФМ-186, пунктом 7.1 якого визначено, що строк дії договору встановлюється на один рік з 19.10.1998 по 19.10.1999 року, також учасником надано ряд змін до цього договору, що підтверджують продовження строку його дії. Проте, надані зміни не підтверджують дію договору оренди на дату подання учасником своєї тендерної пропозиції (02.04.2019), оскільки відповідно до останньої, наданої у складі тендерної пропозиції зміни договору (зміни №14 від 25.02.2016), строк дії договору оренди встановлено з 07.02.2016 по 07.01.2019 року, при цьому інших змін до договору оренди, які б підтверджували його дію станом на 02.04.2019 не надано. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП СОР «Суми-Фарм» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з КП СОР «Суми-Фарм» договір від 02.05.2019 № 37 на суму 197 894,36 гривень. Крім того, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу першого частини другої статті 32 Закону укладено договір від 02.05.2019 № 37 пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення про намір укласти договір прийнято 05 квітня 2019 року, при цьому договір укладено 02 травня 2019 року - на 27-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір). Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 цього Закону.
Період усунення порушень: 29.11.2019 10:38 - 14.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2019 10:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради на встановлені порушення при проведенні процедури відкритих торгів за ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція повідомляє наступне. Згідно вимоги Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області було розірвано договір про постачання товарів № 37 від 02 травня 2019 року на підставі додаткової угоди від 04.12.2019 року № 1. Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку було оприлюднено через електронну систему закупівель додаткову угоду про розірвання від 04.12.2019 року № 1 вище зазначеного договору, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Крім того, звертаємо увагу на те, що протягом травня-листопада 2019 року за цим договором отримувалася фармацевтична продукція на суму 164 179,34 грн. І по цій причині неможливо повністю усунути виявлені порушення, оскільки Комунальне некомерційне підприємство «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» є лікувальним закладом, який постійно надає невідкладну медичну допомогу жінкам, вагітним жінкам та породіллям. Це означає, що кожного дня відбуваються хірургічні втручання з метою запобігання загрозі здоров’ю та життю пацієнтів. Отримана фармацевтична продукція згідно договору про постачання товарів № 37 від 02 травня 2019 року була використана лише за призначенням та ніяких зловживань з цього приводу не було, скарги пацієнтів були відсутні, летальних випадків завдяки вчасно наданій медичній допомозі також зафіксовано не було. Зважаючи на вище викладене, адміністрація комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради просить звернути на це увагу та не визнавати договір нікчемним у частині отриманої фармацевтичної продукції. Крім того, за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Дата публікації звіту: 05.12.2019 14:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 12.12.2019 09:11