-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей (послуги центрів і будинків відпочинку)
Завершена
5 881 873.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 881.87 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 881.87 UAH
Номер:
1579a4c32afd4c1db26af46c8d7bbc48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-10-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2019 00:00
Період моніторингу:
10.04.2019 16:34 - 03.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.04.2019 № 42
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.04.2019 № 42
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-02-19-002863-b, 19.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами моніторингу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами моніторингу наявності підстав для відміни замовником торгів встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісуДержаудитслужбивід 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 р.; оголошення про проведення відкритих торгів ID:UA-2019-02-19-002863-b; тендерна документація, затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, тендерна пропозиція ПП «Фортеця-Тур», тендерна пропозиція ДП «Південь-Курорт-Сервіс», протокол засідання тендерного комітету від 02.04.2019, протокол засідання тендерного комітету від 12.04.2019 № 6, повідомлення про намір укласти договір.
Проведеним моніторингом на відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ інформацію, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Водночас, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України листом від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», повідомило щодо відкритості та безоплатного цілодобового доступу до відомостей вищевказаного реєстру з 04 лютого 2019 року.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 02.04.2019 тендерні пропозиції учасників ПП «Фортеця-Тур» та ДП «Південь-Курорт-Сервіс» допущені до аукціону процедури закупівлі «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей».
Під час проведення моніторингу встановлено, що на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції ПП «Фортеця-Тур» відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації, що затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019.
Крім того встановлено, що на виконання вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ПП «Фортеця-Тур» не надало копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. При цьому, не надало пояснень щодо відсутності документа відповідно до підпункту 22 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Проведеним моніторингом встановлено, що на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ПП «Фортеця-Тур» не надало калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень.
Отже, тендерна пропозиція учасника ПП «Фортеця-Тур» підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації).
Проведеним моніторингом встановлено, що на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції ДП «Південь-Курорт-Сервіс» відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019.
На вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою учасника про відсутність/наявність заборгованості із виплати заробітної плати працівникам станом на 01.03.2019 або більш пізнішу дату. Наразі у файлі «Інші документи» тендерної пропозиції ДП «Південь-Курорт-Сервіс» на сторінці 48 завантажена довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків та обов’язкових зборів.
Крім того, на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції ДП «Південь-Курорт-Сервіс» відсутня інформація про харчування працівників дитячого оздоровчого закладу учасника.
Отже, тендерна пропозиція учасника ДП «Південь-Курорт-Сервіс» підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації).
Враховуючи вищевикладене, процедура закупівлі «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей», підлягала відміні на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій).
Проте, відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюдненого замовником 12.04.2019 в електронній системі закупівель, за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації переможцем торгів визнано ПП «Фортеця-Тур» (за результатами аукціону ціна пропозиції є найнижчою).
Період усунення порушень:
22.04.2019 17:33 - 08.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2019 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо надання пояснень
Тендерним комітетом було розглянуто питання моніторингу. Надаємо наступнігрунтовні поясненя.
по питанню: "чому тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ інформацією, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?" Вищезазначене стотсується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінивься лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. Вищезазначенен знаходить також своє підтвердження при спробі отримати відповідну інформацію, зі сторони нас, як Замовника торгів, а також підтверджеується листом Мінекономрозвитку № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 "Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення".
по питанню: "Чому допущено до аукціону ПП «Фортеця-Тур» (ЄДРПОУ – 34380990), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано копію свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників?" Довідка в довільній формі про відсутність заборгованості з виплати з/ плати працівникам станом на 01.03.2019 року- знаходиться на стор. 46 файлу інші документи. Щодо свідоцтва ПДВ та єдиного податку ПП «Фортеця-тур», станом на теперішній час, не є платником єдиного податку, та знаходиться на загальній системі оподаткування. Водночас з цим, відповідно до статті 181 Податкового кодексу України, юридична особа може не реєструватися платником податку на додану вартість, якщо загальна сума доходу від здійснених ним операцій з постачання товарів та послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ, протягом останніх 12 календарних місяців сукупно не перевищує 1 млн грн (без урахування ПДВ). Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю, у складі тендерної пропозиції повинні були надаватись: копія свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та копія свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Враховуючи, що ПП «Фортеця-тур», станом на теперішній час, не є платником ПДВ та не є платником єдиного податку, такі документи у складі тендерної пропозиції не надавались. Щодо звіту про рух грошових коштів Відповідно до п.3 ст.11 Розділу IV «Фінансова звітність» Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»:«Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати».
ПП «Фортеця-тур», відповідно до пункту 3 статті 55 Господарського кодексу України, є суб'єктом малого підприємництва, фінансова звітність у складі звіту про рух грошових коштів чинним законодавством не передбачена. Оскільки, лист-пояснення про законодавчі підстави ненадання витребуваних документів, відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю, вимагався тільки від учасника, який є новоствореною особою, такий документ ПП «Фортеця-тур» у складі тендерної пропозиції не надавався.
по питанню:"Чому допущено до аукціону ДП «Південь-Курорт-Сервіс» (ЄДРПОУ – 30652504), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою учасника про відсутність/наявність заборгованості із виплати заробітної плати працівникам станом на 01.03.2019 або більш пізнішу дату; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників; на вимогу вищезазначеного пункту 6 не надано інформацію про харчування працівників дитячого оздоровчого закладу учасника?" Довідка щодо відсутності заборгованності із виплати з/плати працівникам- знаходиться на стор. 48 файлу інші документи.
По питанню відсутності документів із ціновими показниками до моменту аукціону, зазначаємо, що закупівля зігдно оголошення UA-2019-02-19-002863-b проводиться в порядку ч. 4 ст. 10 Закону № 922, а отже згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі." Наразі відбувся аукціон, і документи із ціновими показниками є у відкритому доступі, а також відображається інформація, що вони були завантажені до кінцевого строку визначеного для подання пропозицій.
Дата публікації звіту:
24.04.2019 23:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Ні
- corruptionAwarded: Ні
- corruptionCancelled: Ні
Опис:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником не усунуті.
Дата публікації:
06.05.2019 17:37
Запити/Пояснення
Номер:
65c77ccfef084c47aff431f584ee3199
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2019 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-02-19-002863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Чому допущено до аукціону ПП «Фортеця-Тур» (ЄДРПОУ – 34380990), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано копію свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників?
2) Чому допущено до аукціону ДП «Південь-Курорт-Сервіс» (ЄДРПОУ – 30652504), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою учасника про відсутність/наявність заборгованості із виплати заробітної плати працівникам станом на 01.03.2019 або більш пізнішу дату; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників; на вимогу вищезазначеного пункту 6 не надано інформацію про харчування працівників дитячого оздоровчого закладу учасника?
Крім того, поясніть чому тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ інформацією, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
eca73d205e5848b9a5ac8f20d7153add
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2019 21:00
Опис:
Тендерним комітетом було розглянуто питання моніторингу. Надаємо наступнігрунтовні поясненя.
по питанню: "чому тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ інформацією, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?" Вищезазначене стотсується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінивься лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. Вищезазначенен знаходить також своє підтвердження при спробі отримати відповідну інформацію, зі сторони нас, як Замовника торгів, а також підтверджеується листом Мінекономрозвитку № 3304-04/6186-06 від 12.02.2019 "Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення".
по питанню: "Чому допущено до аукціону ПП «Фортеця-Тур» (ЄДРПОУ – 34380990), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано копію свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників?" Довідка в довільній формі про відсутність заборгованості з виплати з/ плати працівникам станом на 01.03.2019 року- знаходиться на стор. 46 файлу інші документи. Щодо свідоцтва ПДВ та єдиного податку ПП «Фортеця-тур», станом на теперішній час, не є платником єдиного податку, та знаходиться на загальній системі оподаткування. Водночас з цим, відповідно до статті 181 Податкового кодексу України, юридична особа може не реєструватися платником податку на додану вартість, якщо загальна сума доходу від здійснених ним операцій з постачання товарів та послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ, протягом останніх 12 календарних місяців сукупно не перевищує 1 млн грн (без урахування ПДВ). Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю, у складі тендерної пропозиції повинні були надаватись: копія свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та копія свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Враховуючи, що ПП «Фортеця-тур», станом на теперішній час, не є платником ПДВ та не є платником єдиного податку, такі документи у складі тендерної пропозиції не надавались. Щодо звіту про рух грошових коштів Відповідно до п.3 ст.11 Розділу IV «Фінансова звітність» Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»:«Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати».
ПП «Фортеця-тур», відповідно до пункту 3 статті 55 Господарського кодексу України, є суб'єктом малого підприємництва, фінансова звітність у складі звіту про рух грошових коштів чинним законодавством не передбачена. Оскільки, лист-пояснення про законодавчі підстави ненадання витребуваних документів, відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю, вимагався тільки від учасника, який є новоствореною особою, такий документ ПП «Фортеця-тур» у складі тендерної пропозиції не надавався.
по питанню:"Чому допущено до аукціону ДП «Південь-Курорт-Сервіс» (ЄДРПОУ – 30652504), якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, затвердженої на засіданні тендерного комітету 19.02.2019, а саме: відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою наведеною у Додатку 1 тендерної документації; на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником не надано довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою учасника про відсутність/наявність заборгованості із виплати заробітної плати працівникам станом на 01.03.2019 або більш пізнішу дату; на вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано калькуляцію вартості путівки на одну дитину на 1 ліжкодень, підготовлену учасником у двох примірниках (один - із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без заповнення/зазначення цінових показників; на вимогу вищезазначеного пункту 6 не надано інформацію про харчування працівників дитячого оздоровчого закладу учасника?" Довідка щодо відсутності заборгованності із виплати з/плати працівникам- знаходиться на стор. 48 файлу інші документи.
По питанню відсутності документів із ціновими показниками до моменту аукціону, зазначаємо, що закупівля зігдно оголошення UA-2019-02-19-002863-b проводиться в порядку ч. 4 ст. 10 Закону № 922, а отже згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону "У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі." Наразі відбувся аукціон, і документи із ціновими показниками є у відкритому доступі, а також відображається інформація, що вони були завантажені до кінцевого строку визначеного для подання пропозицій.