• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до вантажних вагонів)

(запасні частини до вантажних вагонів)

Завершена

1 950 372.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 751.86 UAH
Номер: a228a7d897df4355a20b0132ace43c22
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-21-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.11.2019 10:43 - 14.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.11.2019 № 335 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 20.11.2019 № 335 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2019-03-14-001751-a 14.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, Hudzenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення Замовником вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення Договору. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування Замовника від 14.03.2019 № 183/1, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 05.04.2019 № 183/2 та від 11.04.2019 № 183/3, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Укркомцентр» та товариства з обмеженою відповідальністю «ТТР» (далі – ТОВ «ТТР»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.04.2019 № П/НХ-19621/НЮ (далі – Договір). За результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування Замовника від 11.04.2019 № 183/3 переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ТТР» та укладено з ним Договір. При цьому, зазначений Договір Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 02.05.2019, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону в частині перевищення двохденного терміну оприлюднення договору з дня його укладання.
Період усунення порушень: 06.12.2019 00:06 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 00:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів вже є завершеною, внесення змін до неї технічно неможливо.
Дата публікації звіту: 11.12.2019 16:01