• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Актуалізація картографічної основи в масштабі 1:2000 м.Бучач Тернопільської області

При редагуванні закупівлі не можливо технологічно відредагувати понкт оголошення код за ДК 021:2015 Пому слід предмет читати ДК 021:2015 - 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: 03a5aa0849064eea983a5892420b17c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-28-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 28.03.2019 15:59 - 23.04.2019 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2019 №17 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б. Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.03.2019 №17 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2019-03-14-001728-a від 14.03.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454. За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Документи, на підставі яких здійснено моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація. Замовником для закупівлі актуалізація картографічної основи у масштабі 1:2000 м. Бучач визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015: 71220000-6 — «Послуги з архітектурного проектування» однак у єдиному закупівельному словнику наявний код ДК 021:2015: 71350000-6 — «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» підкодом якого є ДК 021:2015: 71354000-4 «Картографічні послуги». Отже замовником визначено предмет закупівлі з порушенням абзацу 2 частини 1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (далі - Порядок №454). Аналізом тендерної документації встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім цього, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Період усунення порушень: 16.04.2019 11:46 - 01.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2019 11:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: По питанню визначення предмета закупівлі: Рішенням тендерного комітету від 05.04.2019 року було внесено зміни до тендерної документації щодо предмету закупівлі, а саме: було внесено зміни до предмету закупівлі із назви «актуалізація картографічної основи у масштабі 1:2000 м. Бучач визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015: 71220000-6 — «Послуги з архітектурного проектування» на «Актуалізація картографічної основи в масштабі 1:2000 м.Бучач Тернопільської області» код ДК 021:2015: 71354000-4 «Картографічні послуги». Отже порушення щодо застосування норм предмету визначення абзацу 2 частини 1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (далі - Порядок №454) - усунуто. По питанню відкритих інформаційних джерел Щодо вимоги надання інформації надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, Тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Із даного питання повідомляємо наступне відповідно до норм ст. 22 ц.1 п.3 «…тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити...». Звертаємо увагу, що Замовник зазначив умову надання інформації у довільній формі у складі пропозиції учасника, а не подання інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Виходячи із вище вкладеного вважаємо, що таке подання та викладення інформації у тендерній документації не є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі» пункті 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. По питанню застосування санкційного законодавства. Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», 16 квітня 2019 так, як норми Закону України «Про публічні закупівлі», що безпосередньо регулюють правила проведення публічних закупівель не передбачають зазначення у складі тендерної документації перелічених вимог. Виходячи із вище викладеного , вважаємо, що відсутність вимоги до учасників санкційного законодавства України, не є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 18.04.2019 16:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionDescription: Ні
  • corruptionCancelled: Ні
Опис: Порушення не усунено.
Дата публікації: 02.05.2019 11:24