-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Науково-дослідної установи <<Український науково-дослідний інститут екологічних проблем>>з встановленням сонячних панелей (м.Харків.вул.Бакуліна.6)
Завершена
5 832 893.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 164.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 164.47 UAH
Номер:
89a0365a5ab146b88fa92827881dfe70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-29-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2019 00:00
Період моніторингу:
30.10.2019 12:55 - 21.11.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2019 № 261
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 29.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2019 № 261
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2019-03-27-000650-b 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 2 частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку),правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення , відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ДП «Науково-дослідна установа Український науково-дослідний інститут екологічних проблем» (далі – Замовник) від 25.03.2019 № 10, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Максистрой» (далі – ТОВ«МАКСИСТРОЙ»), повідомлення про намір укласти договір від 02 травня 2019 року, договір від 22 травня 2019 року № 25.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація містить вимогу щодо надання учасником-переможцем копії антикорупційної програми, копії наказу про призначення уповноваженого, що є порушенням
абз. 2 ч. 3 статті 17 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «МАКСИСТРОЙ» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, відомістю ресурсів для виконання обсягу робіт, визначеного технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) передбачено використання окремих будівельних машин та механізмів, зокрема компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], подача 0,5 м3/хв., кран на автомобільному ходу КрАЗ КС-55713, вантажопідйомність 25 т, кран переносний, вантажопідйомність 1 т. Однак, учасником-переможцем в довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортих засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю, поданій за формою згідно таблиці 2 додатку № 1 до тендерної документації, наявність вищезазначених машин та механізмів не підтверджена.
Також слід зазначити,що загальна вартість пропозиції, яка вказана учасником-переможцем ТОВ «МАКСИСТРОЙ» в тендерній пропозиції не відповідає сумі «Всього з ПДВ» та сума ПДВ у складі загальної вартості пропозиції не відповідає загальній сумі ПДВ таблиці «Цінова пропозиція».
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, в порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «МАКСИСТРОЙ», а визначено його переможцем процедури закупівлі та 22 травня 2019 року укладено договір № 25.
Період усунення порушень:
20.11.2019 18:00 - 05.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2019 18:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо відповідь на зауваження Державної аудиторської служби України (Харківська область)
Дата публікації звіту:
26.11.2019 13:43