-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
підгузники для дорослих
ДК 021:2015 - 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення» (Підгузки для дорослих та прокладки)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 20 000.00 UAH
Номер:
031a2102cb074e50890556348be9a0de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-04-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2019 00:00
Період моніторингу:
07.10.2019 11:56 - 30.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2019 №167
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-17-000014-c 17.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону та інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення норм пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський геріатричний пансіонат» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «БЕМБІКС»; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2019; договір про закупівлю від 02.05.2019 № 75 та додаткову угоду № 1 від 10.06.2019 до цього договору.
Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації.
За результатами аналізу тендерної документації також встановлено, що у пункті 4.1.2 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції (дата)» розділу 4 тендерної документації Замовником зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 22.04.2018, що не відповідає оприлюдненій інформації про закупівлю (оголошення про проведення відкритих торгів), відповідно до якої кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15.04.2019 року.
Проведеним аналізом розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозицію якого системою визначено найбільш економічно вигідною, та якого Замовником визначено переможцем (ТОВ «БЕМБІКС») встановлено, що в недотримання вимог підпункту 8 пункту 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вказаним учасником у складі тендерної пропозиції завантажено копії аналогічних договорів за 2019 рік, а саме договору №УТ0162137 від 11.02.2019 (далі – Аналогічний договір №УТ0162137), та договору №36 від 26.02.2019 (далі – Аналогічний договір №36), в той час, як тендерною документацією вимагались аналогічні договори за 2017 рік.
Також, в недотримання вимог підпункту 8 пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації та пункту 8 Додатку № 2 (Медико-технічні вимоги на закупівлю) тендерної документації, учасником ТОВ «БЕМБІКС» при наданні копій аналогічних договорів не завантажено їх в повному обсязі, а саме: не завантажено копії заявок та видаткових накладних до Аналогічного договору №УТ0162137, які відповідно до пункту 1.1 вказаного договору є його невід’ємною частиною, не завантажено додатків до вказаного договору, зазначених у пункті 10.4 договору (довіреність на отримання ТМЦ або генеральна довіреність; копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписки/витягу з ЄДР; копія свідоцтва/витяга платника ПДВ або копія свідоцтва про сплату єдиного податку; копія документів, що підтверджують повноваження на підписання договору), а також не завантажено копії документів, що підтверджують виконання Аналогічного договору №36 (що вимагались окремо від листа - відгуку контрагента).
Відповідно до підпункту 9 пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації у випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції, Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від запропонованої ціни.
Отже, на порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БЕМБІКС», який не відповідає кваліфікаційному критерію в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та уклав з ним договір від 02.05.2019 № 75 на суму 994 628,13 гривень.
Крім цього за результатами моніторингу встановлено, що у графі 6 опублікованого повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2019 зазначено кількість товарів – 71 400 л, в той час як згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, тендерної документації та медико-технічних вимог (Додаток № 2 до тендерної документації) Замовником проводилась закупівля 72 840 шт підгузок для дорослих та прокладок. Також, у вказаному повідомленні про намір укласти договір зазначено строк поставки товару – 31.12.2018 в той час, як тендер проводився у 2019 році, строк поставки товару відповідно до тендерної документації – до 31.12.2019 року.
Період усунення порушень:
09.10.2019 15:50 - 26.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.10.2019 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
зауваження , щодо даної закупівлі обговорено тендерним комітетом із представником переможця торгів по даній процедурі. Відповідь надаємо.
Дата публікації звіту:
16.10.2019 09:36