-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво Луганської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Сметаніна, 5, м. Сєвєродонецьк, Луганської області
Завершена
24 022 398.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 30 000.00 UAH
Номер:
139baaf419494638bdea3046d4b11a0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-19-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2019 00:00
Період моніторингу:
20.06.2019 15:38 - 13.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.06.2019 № 171
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
18.06.2019 № 171
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2019-03-13-003324-a 13.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВП «ХЕЛГ» установлено порушення вимог частини четвертої статті 28 та пункту 4
частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.03.2019 № 256, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю проектної компанії «АРКОН» (далі – ТОВ «АРКОН») та товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничого підприємства «ХЕЛГ» (далі – ТОВ НВП «ХЕЛГ»), протоколи засідання тендерного комітету від 17.04.2019 № 260, від 22.04.2019 № 262, від 25.04.2019 № 1 та від 24.05.2019 № 11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.06.2019 № 30/1-П, повідомлення про внесення змін до договору від 20.06.2019, додаткову угоду від 18.06.2019 № 1 до договору від 13.06.2019.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 5, 6, 8 та 9 частини першої та частині другій статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також установлено, що Замовник на вимогу ТОВ «АРКОН» щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, оприлюдненого в електронній системі закупівель 02.05.2019, у п’ятиденний термін не надав відповіді, чим не дотримав вимог частини третьої статті 30 Закону.
Крім того встановлено, що рішення про визначення переможцем торгів ТОВ НВП «ХЕЛГ» прийнято Замовником з порушенням вимог частини четвертої статті 28 Закону, через перевищення двадцятиденного терміну розгляду тендерної пропозиції (протокол засідання тендерного комітету від 22.04.2019 № 262).
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВП «ХЕЛГ» установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника через наступне:
Відповідно до пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, строк дії якої повинен становити не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (10.04.2019).
ТОВ НВП «ХЕЛГ» у складі тендерної пропозиції надало банківську гарантію акціонерного товариства комерційного банку «Приватбанк»
від 25.03.209 № G0319/0345 (далі – банківська гарантія), дійсної до 01.07.2019 включно.
Зважаючи на зазначене строк дії банківської гарантії становить менше 90 днів (82 дні) з дати розкриття тендерних пропозицій, яке відбулося 10.04.2019.
Отже, банківська гарантія надана у складі тендерної пропозиції ТОВ НВП «ХЕЛГ» не відповідає вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ НВП «ХЕЛГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 13.06.2019 № 30/1-П.
Період усунення порушень:
08.07.2019 23:22 - 23.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2019 23:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом будівництва, енергозбереження архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації (далі – Департамент або Замовник) уважно опрацьована інформація Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі «Будівництво Луганської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Сметаніна, 5, м. Сєвєродонецьк, Луганської області» (№ UA-2019-03-13-003324-a), яка була розміщена в електронній системі «Prozorro» 08 липня 2019 року.
Керуючись приписами ч. 8 ст. 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Департамент заперечує проти тверджень, які викладені у висновку про результати моніторингу (ID UA-M-2019-06-19-000023) Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з наступних обставин:
- по перше, приписи п.2. ч.2 ст. 22 Закону доволі чітко вказують, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону від учасників публічних торгів у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що стосується надання інформації про яку вказано у п.5, 6, 9, ч.1 ст.17 Закону, то у тендерній документації Замовника, Додаток № 4, доволі чітко визначено, що учасник публічних торгів надає інформацію Замовнику, яка підтверджує відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, визначених ч.1.ст.17 Закону;
- по друге, щодо посилання на порушення вимог ч. 3 статті 30 Закону, Замовником в електронній системі Prozorro розміщено протокол № 262 від 22.04.2019 року в якому доволі чітко викладені підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Проектна компанія «АРКОН». Питання, які наведені в скарзі цього підприємства, вирішені та тотожні питанням відображеним у протоколі тендерного комітету Замовника № 262 від 22.04.2019 року.
- по третє, щодо вказівки про порушення ч. 4. ст. 28 Закону через перевищення двадцятиденного терміну розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВП «ХЕЛГ». Звертаємо увагу на таке, що в електронній системі «Prozorro» розкриття тендерних пропозицій учасників в публічній закупівлі «Будівництво Луганської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Сметаніна, 5, м. Сєвєродонецьк, Луганської області» (№ UA-2019-03-13-003324-a) відбулося 10.04.2019 року. Після чого протоколом тендерного комітету було подовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВП «ХЕЛГ» на 20 робочих днів у зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний та спеціалізований характер.
- по четверте, стосовно твердження про дію банківською гарантії ТОВ НВП «ХЕЛГ» менше встановленого строку, а саме 82 дні, замість 90 днів. Так, ТОВ НВП «ХЕЛГ» в електронній системі «Prozorro» 05.04.2019 року у власній тендерній пропозиції розмістив фал «Гарантія зміни», який містив зміни до банківської гарантії № G0319/0345 від 25.03.2019 року, за якими термін дії гарантії банківською установою було подовжено по 09.07.2019 року.
На підставі наведених фактів стверджуємо, що процедура публічної закупівлі «Будівництво Луганської обласної клінічної лікарні за адресою: вул. Сметаніна, 5, м. Сєвєродонецьк, Луганської області» (№ UA-2019-03-13-003324-a) відповідає приписам Закону, а твердження, які наведені у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу публічної закупівлі за № UA-2019-03-13-003324-a, є не обґрунтованими.
Дата публікації звіту:
10.07.2019 16:33
Рішення про призначення перевірки
Номер:
2d343c1614854e10b183de7118386159
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-03-10-000001
Дата створення:
10.03.2020 14:45
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2020 № 2
Сєвєродонецьк
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 № 631, підпункту 2 пункту 4, підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 (із змінами внесеними наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.12.2018 № 255).
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 10 березня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірку закупівлі UA-2019-03-13-003324-a, здійсненої Управлінням капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації (з 29.04.2019 Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської ОДА).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ