-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55240000-4 послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки в оздоровчий табір)
Завершена
2 295 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 22 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 950.00 UAH
Номер:
d2de789e6a194101bba63a698545d8fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-25-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2019 00:00
Період моніторингу:
25.03.2019 16:44 - 18.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності тендерної документації законодавству про закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми частини 3 статті 17 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Андрієво-Іванівська загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування (далі – Замовник), оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлі.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1 та 2 цієї статті в довільній формі.
Крім того, встановлено, що Замовник на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону в тендерній документації вимагає від учасників документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті.
Період усунення порушень:
26.03.2019 15:21 - 12.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2019 15:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
28.03.2019 року Замовником було усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Дата публікації звіту:
28.03.2019 16:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
28.03.2019 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
561c0b2f514444b798ae6d5869ccbcb4
Назва:
Звернення замовника до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку
Дата опублікування:
27.03.2019 15:53
Опис:
Доброго дня!
Замовник звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку.
26 березня 2019 року по процедурі закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55240000-4 послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки в оздоровчий табір) органом державного фінансового контролю було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок). Зі змісту даного Висновку вбачається, що органом державного фінансового контролю (Держаудитслужбою України) були виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Так, за результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1 та 2 цієї статті в довільній формі. Крім того, встановлено, що Замовник на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону в тендерній документації вимагає від учасників документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті., 26 березня 2019.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку.
Відповідно до вищезазначеної норми Закону просимо дати роз’яснення щодо змісту Висновку з уточненням інформації стосовно виявлених порушень, адже у Висновку вказано, що в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1 та 2 статті 17 Закону в довільній формі.
Разом з цим, звертаємо увагу уповноваженого органу контролю, що у Розділі 2 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається учасниками за примірною формою. В Додатку 2 до тендерної документації наведено зразок примірної форми за якою учасники можуть подавати інформацію. Використання замовником при складанні тендерної документації саме примірної форми свідчить про те, що наведена форма не є обов’язковою для її дотримання, а отже учасники можуть від неї відхилятися. Таким чином, форма, запропонована Замовником у тендерній документації, складена останнім виключно з метою мінімізації допущення учасниками можливих помилок при підготовці тендерної пропозиції, окрім того, недотримання примірної форми учасником не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, з огляду на те, що запропонована форма є примірною. З зазначеного можливо зробити висновок, що Замовником дотримано вимоги Закону щодо подання учасниками інформації на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, саме у довільній формі.
Також у Висновку вказано, що Замовник на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону в тендерній документації вимагає від учасників документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті.
У пояснення до зазначеного зауваження, акцентуємо вашу увагу на тому, що замовник вимагає подання учасниками інформації, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за примірною формою та на підтвердження такої інформації Замовник не вимагає подання учасниками у складі тендерної пропозиції ніяких документів, які б підтверджували таку інформацію. Окрім того, жодне положення тендерної документації замовника (з урахуванням усіх додатків до неї) не містить вимоги щодо подання як учасником, так і переможцем процедури закупівлі будь-яких документів на підтвердження інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним просимо надати роз’яснення по змісту Висновку із зазначенням причин віднесення розглянутих вище вимог тендерної документації як таких, що є порушеннями Закону.
З метою своєчасного та правильного виконання Замовником зобов’язань, визначених у Висновку та передбачених абзацом другим частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо вас, надати змістовне та своєчасне роз’яснення щодо зазначеного звернення.
З повагою,
Тендерний комітет Андрієво-Іванівської загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.