-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Мясо (Лот № 1 - четвертина куряча задня охолоджена; Лот № 2 - яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії)
Завершена
395 872.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 446.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 446.00 UAH
Номер:
02b0225bbbc8447d8009d297296ca382
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-13-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2020 00:00
Період моніторингу:
13.07.2020 15:00 - 04.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.07.2020 № 32-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.07.2020 № 32-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-28-001678-b від 28.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу дев’ятого та десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на час проведення закупівлі (далі – Закон), оприлюднення оголошення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, пояснення, отримані від замовника через електронний кабінет Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в електронній системі закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Обласного територіального медичного протитуберкульозного об'єднання (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28 березня 2019 №9-ВТ (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція фізичної особа-підприємець «Волошенюк Юрій Георгійович» (далі - ФОП «Волошенюк Юрій Георгійович»), протоколи засідань тендерного комітету від 18.04.2019 №11-ВТ, повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2019, договір про закупівлю від 02.05.2019 №10/2230, додаткова угода №1 від 13.06.2019, додаткова угода №2 від 01.07.2019, додаткова угода №3 від 27.08.2019, відповідь Замовника від 20.07.2020 на запит на пояснення.
Проведеним моніторингом установлено, що додаткова угода №1 від 13.06.2019 до договору від 02.05.2019 №10/2230 Замовником оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 19.06.2019 або на 6 день, чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
При цьому, результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що відповідно до пункту 9.1 Договору дія його триває до 31.12.2019.
Також, Замовник не оприлюднив додаткових угод, які б продовжували строк дії Договору.
З огляду на зазначене, Замовник оприлюднив звіт про виконання договору 14.07.2020 або на 196 день після закінчення дії договору, чим порушено вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
23.07.2020 14:19 - 07.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2020 14:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАХОДИ
про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
по закупівлі «М'ясо (яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії)» (UА-2019-03-28-001678-b)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «15110000-2».
Згідно Висновку про результати моніторингу закупівлі UА-2019-03-28-001678-b, який був опублікований 23.07.2020 р., Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
КП «ВОФМЦ» надає інформацію, що свідчить про неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у вказаному вище висновку. В висновку моніторингу перелічені наступні порушення:
«1. Проведеним моніторингом установлено, що додаткова угода №1 від 13.06.2019 до договору від 02.05.2019 №10/2230 Замовником оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 19.06.2019 або на 6 день, чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону.
2. Результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що відповідно до пункту 9.1 Договору дія його триває до 31.12.2019. Також, Замовник не оприлюднив додаткових угод, які б продовжували строк дії Договору. З огляду на зазначене, Замовник оприлюднив звіт про виконання договору 14.07.2020 р. на 196 день після закінчення дії договору, чим порушено вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.»
На даний час неможливо усунути виявлені порушення в закупівлі UА-2019-03-28-001678-b, оскільки ця закупівля відбулась і вже завершилась.
Розглянувши та вивчивши висновок моніторингу даної закупівлі, тендерний комітет КП «ВОФМЦ» вирішив результати проведеного моніторингу прийняти до уваги, та врахувати в подальшому при проведенні наступних процедур закупівлі з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
29.07.2020 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
bda8c4cad57441fa9bb5bcff60834c0b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2020 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Мясо (Лот № 1 - четвертина куряча задня охолоджена; Лот № 2 - яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-28-001678-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) За яких підстав Вами оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір (по лоту № 2) з порушенням строків передбачених частиною першою статті 10 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
525ce91399eb4a55baa3125cbf6bbed4
Назва:
Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
22.07.2020 09:33
Опис:
Доброго дня! Я визнаю свою вину. Дуже прошу вибачення.
Номер:
b503906d9f8e44e7bacbd14b450e4d1b
Назва:
Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
20.07.2020 12:13
Опис:
Доброго дня! Я визнаю свою вину. Дуже прошу вибачення.
Номер:
cf9f0c227d4b4f849ef965a768f99fae
Назва:
Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
22.07.2020 09:32
Опис:
Доброго дня. Я визнаю свою вину, прошу вибачення.