• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (послуги центрів і будинків відпочинку)

Торги не відбулися

256 768.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 256.77 UAH
Номер: 81576077cc02418db3a9be23b8d7c3cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-25-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 25.04.2019 15:27 - 22.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.04.2019 № 116 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-16-003043-a. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пунктів 2 та 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КУ «Фінансово - господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) від 16.04.2019. За результатом проведеного дослідження встановлено порушення Замовником вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3,8,9 частини першої статті 17 Закону; - тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. В порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не зазначено інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в описі методики оцінки за критерієм «ціна».
Період усунення порушень: 25.04.2019 16:43 - 15.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2019 16:43