-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для ресурсної кімнати
так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації
Торги не відбулися
306 921.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 350.00 UAH
Номер:
ef0cffc297fa4bc7a847d47917a9a6b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-24-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2019 00:00
Період моніторингу:
24.04.2019 17:52 - 21.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2019 № 108
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-16-000867-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, та порушення абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку № 454.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, системою Prozorro 02.05.2019 відмінено зазначену процедуру закупівлі, у зв’язку з подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену за рішенням уповноваженої особи відділом освіти Великокопанівської сільської ради Олешківського району Херсонської області (далі-Замовник) від 16 квітня 2019 року
За результатом проведеного моніторингу встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 3,8,9 частини першої статті 17 Закону та тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В оголошенні про проведення відкритих торгів код предмета закупівлі за ДК 021:2015 визначено в порушення абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 25.03.2016 за №448/28578 (далі – Наказ №454).
Період усунення порушень:
08.05.2019 17:00 - 24.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2019 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
щодо надання пояснень за результатами моніторингу Щодо того, що Тендерна документація, не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»? Відповідно до вимог Тендерної документації – «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в яких міститься: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Інформацію у довільній формі, яка підтверджує відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації по кожному з пунктів (окремо) частини 1 та частини 2 статті 17 Закону з урахуванням вимог частини 3 статті 17 Закону. Проте, Тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Щодо того, що Тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На даний час в Україні не сформований реєстр юридичних осіб, які причетні до корупційних правопорушень, оскільки інститут відповідальності юридичних осіб за корупційні правопорушення є новим для нашої правової системи. Вищезазначене стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК».
По питанню - " Чому при закупівлі товару (предмет закупівлі - комплект навчальних засобів) застосовано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:80520000-5 — Навчальні засоби», який відноситься до розділу послуг («80000000-4 Послуги у сфері освіти та навчання»)?". Предмет закупівлі визначається згідно Наказу Мерту № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 року. Так згідно згідно ч. 1 розділу ІІ вищезазначеного наказу «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Варто зауважити, що нажаль вищезазначений класифікатор не є досконалим, і ряд груп товарів взагалі некорректно класифіковано, а деякі не мають взагалі підгруп. Враховуючи специфіку предмету нашої закупівлі, а також те що кошти було виділено на придбання саме комплекту "Кабінет математики для Скадовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чаплинської селищної ради Херсонської області", закупівля здійснюється вцілому. Так дійсно, нам також зручніше було б розділити його на коди і не проводити закупівлі, проте згідно ч.7 ст. 2 Закону № 922 "Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону". Отже нами було обпано найбільш оптимальний код за ДК. З поміж ішого є ще один з кодів ДК, який можна вкористовувати, а саме: 39160000-1 - Шкільні меблі, проте він на нашу думку в меншій мірі відображає всю спеціфіку нашої закупівлі.
Дата публікації звіту:
23.05.2019 23:36