• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ведення бухгалтерського та управлінського обліку, аналізу та контролю операцій фінансово-господарської діяльності, формуванню та аналізу усіх видів діяльності підприємства.

Завершена

1 219 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 192.00 UAH
Номер: 6a8dc1ca3415477ea1de21fa3194e021
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 26.06.2019 12:28 - 19.07.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 26.06.2019 № 88 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з ведення бухгалтерського та управлінського обліку, аналізу та контролю операцій фінансово-господарської діяльності, формуванню та аналізу усіх видів діяльності підприємства), яка проводиться Комунальним підприємством "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ". 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, із змінами (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ» (далі - КП "ЦУІТ"), що оформлено протоколом від 29.03.2019 року без номеру; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ЕКСПЕРТНО КОНСАЛТИНГОВЕ БЮРО" та ТОВ "СІННУМ", протокольні рішення Уповноваженої особи КП "ЦУІТ" від 16.04.2019 та від 19.04.2019, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2019 № 31, договір про надання послуг від 30.04.2019 № 7921/02. Порушень не установлено.
Період усунення порушень: 27.06.2019 10:46 - 04.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2019 10:46