• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 –79713000-5 – «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» («Послуги із охорони об’єктів, забезпечення контрольно-пропускного режиму та цілодобового чергування»)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: f100faadcc414639999f5ca642fca3f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-30-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.05.2019 18:01 - 21.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2019 № 19-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника управління В.ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.05.2019 № 19-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-29-002338-b від 29.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 646-15-30, vitalik_priymatchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток до річного плану), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Виробничого управління комунального господарства Нововолинської міської ради (далі - Замовник) від 29 січня 2019 року № 2; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю охоронно-детективного агенства «Кронус-ФГ» (далі – ТОВ ОДА «Кронус-ФГ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій; додаток № 2 до протоколу засідання тендерного комітету від 04.04.2019 №29 - «Повідомлення про намір укласти договір»; договір від 23.04.2019 №121 на здійснення послуг із охорони об’єктів, забезпечення контрольно-пропускного режиму та цілодобового чергування. Проведеним моніторингом установлено, що Замовник за результатами розгляду та оцінки пропозиції ТОВ ОДА «Кронус-ФГ» визнав його переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти договір (протокол засідання тендерного комітету від 04.04.2019 №29) і 04.04.2019 оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Також під час моніторингу встановлено, що 23 квітня 2019 року Замовником укладено договір №121 з ТОВ ОДА «Кронус-ФГ», який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30 квітня 2019 року або на сьомий день з дня його укладання, чим порушено вимогу абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 06.06.2019 16:20 - 21.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2019 16:20