-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 (в талонах) та дизельне паливо (в талонах)
Бензин А-95 - 20000 літрів, дизельне паливо - 13000 літрів
Торги не відбулися
988 980.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 000.00 UAH
Номер:
0d6e788cc6134d3eb556d53c97e9a350
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2019 00:00
Період моніторингу:
10.04.2019 12:26 - 03.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
08.04.2019 №48
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-02-22-000977-a, ДК 016-2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 (по талонах), дизельне паливо (по талонах), яка проводиться Управлінням Державного агентства рибного господарства у Запорізькій області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами того, що тендерні пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та ПП «ТРАНЗИТ» були відхилені тендерним комітетом Замовника, та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, внаслідок чого тендерна пропозиція ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону як така, що не відповідають кваліфікаційним критеріям згідно Закону, торги на закупівлю ДК 016-2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95 (по талонах), дизельне паливо (по талонах), ІD: UA-2019-02-22-000977-a, підлягають відміні на підставі вимог абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на вищевикладене, керуючись статтями 2 та 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація (далі - ТД), затверджена рішенням тендерного комітету Управління Державного агентства рибного господарства у Запорізькій області (далі - Замовник); протокольні рішення тендерного комітету Замовника від 25.03.2019 №5 та від 01.04.2019 №6, тендерні пропозиції учасників торгів - ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ».
Згідно протокольного рішення тендерного комітету від 01.04.2019 №44/19 переможцем торгів визначено ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» з ціною пропозиції 988 800,00 грн, цією датою опубліковано повідомлення про намір укладання договору.
Відповідно до протокольних рішень тендерного комітету Замовника від 25.03.2019 №5 та від 01.04.2019 №6, відхилені тендерні пропозиції учасника ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», як така, що не відповідає вимогам ТД, та ПП «ТРАНЗИТ», як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, відповідно.
Дослідженням підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та ПП «ТРАНЗИТ» порушень не встановлено.
Разом з цим, дослідженням тендерної пропозиції, наданої учасником ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ», якого Замовник визначив переможцем процедури закупівлі, встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Так, пунктом 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до ТД встановлені вимоги до учасників, що стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2, повинен бути не менше 3 місяців.
На підтвердження зазначеного, необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників.
При цьому, у наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначені 16 працівників Замовника та підприємств партнерів.
Проте, відповідно сканованих копій сторінок трудових книжок та копій наказів про призначення встановлено, що директор Учасника Фомін А.Ю. працює на підприємстві з 16.01.2019 та комірник Абрашкіна А.М. з 28.02.2019, тобто менше, ніж 3 місяці, як це було зазначено вимогами ТД.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, які зазначені у пункті 2 Додатку 1 до ТД, та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
11.04.2019 09:00 - 26.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2019 09:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
22 лютого 2019 року о 13:47 Замовником «Управління Державного агенства рибного господарства у Запорізькій області» було оголошено закупівлю №UA-2019-02-22-000977-a Бензин А-95 (в талонах) та дизельне паливо (в талонах) в якій визнали переможцем ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» (Протокол №7 від 1 квітня 2019 року).
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі за державні кошти №UA-2019-02-22-000977-a , органом державного фінансового контролю встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) Замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме невідповідність кваліфікаційним критеріям в частині стажу на посаді працівників ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ», Фоміна А.Ю. та Абрашкіної А.М.
Управління Державного агентства рибного господарства у Запорізькій області заперечує висновки про результати моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області стосовно моніторингу закупівель розпочатого наказом №48 від 08.04.2019р. та повідомляємо наступне.
Згідно Тендерної документації Замовника «Управління Державного агентства рибного господарства у Запорізькій області» (далі - ТД) необхідно зазначити стаж роботи працівників на посаді, надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників; п.2.8 Додатку 1 до ТД стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців. Вимог щодо стажу роботи працівників на посаді саме підприємства Учасника ТД не містить. Управлінню Державного агенства рибного господарства у Запорізькій області, як Замовнику, важливо щоб у можливого контрагента за результатами торгів, стаж роботи працівників на посаді відповідав кваліфікаційним критеріям, а не на певному підприємстві. Тому в ТД відсутня вимога щодо стажу роботи на підприємстві учасника.
Відповідно Додатку 1 Кваліфікаційні критерії до учасників таблиця 2 в колонці №4 необхідно зазначити стаж роботи на посаді, а не на підприємстві. Вимог щодо стажу роботи працівників на посаді саме підприємства Учасника колонка №4 не містить.
В колонці №5 є уточнення, що необхідно зазначити назву підприємства, на якому працівник працює на час подання тендерної пропозиції. Вимог щодо стажу роботи працівників на посаді підприємства Учасника/підприємства партнера колонка №4 не містить.
Згідно п.1 «Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній» затвердженого постановою КМУ від 12.08.1993р. №637 - основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ», а саме записи трудових книжок Фоміна А.Ю. та Абрашкіної А.М., встановлено наступне:
1) Стаж роботи на посаді директора Фоміна А.Ю. складається з:
• з 27.03.17р. по 06.12.18 року директор ТОВ «ВЕРУМ ГАЗ» (записи №19 та №22 Трудової книжки);
• з 16.01.19р. (запис №23 Трудової книжки) по 07.03.19р. (на момент подачі тендерної пропозиції є директором ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ».
В сукупності, на день подачі тендерної пропозиції, стаж роботи Фоміна А.Ю. на посаді директора складає 1 рік 10 місяців.
2) Стаж роботи на посаді комірника Абрашкіної А.М. складається з:
• з 11.10.17р. по 27.12.17р. (записи №1 та №2 Трудової книжки) працювала на посаді комірника СП «ОПТІМА ФАРМ ЛТД»;
• з 20.09.18р. по 27.02.19р. (записи №3 та №4 Трудової книжки) працювала комірником ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП»;
• з 28.02.19р. (запис №5 Трудової книжки) по 07.03.19р. на момент подачі тендерної пропозиції працювала комірником ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ».
В сукупності на день подачі тендерної пропозиції, стаж роботи Абрашкіної А.М. на посаді комірника складає 8 місяців.
З огляду на викладене вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» відповідає кваліфікаційним критеріям ТД, та порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) Замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) відсутні.
Дата публікації звіту:
16.04.2019 11:18