-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
377 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
Номер:
3db9c0f553b648089829f4f8a27b0c01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-15-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2020 00:00
Період моніторингу:
15.04.2020 15:53 - 08.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 13
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-03-27-002971-b від 27.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального закладу «Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.03.2019 № 1 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2019; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Палагнюка Володимира Михайловича (далі – ФОП Палагнюк В.М.); рішення уповноваженої особи від 15.04.2019 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2019; договір від 26.04.2019 № 48 (далі – Договір).
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив період, з настання якого тендерні пропозиції вважаються дійсними.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником за результатами процедури закупівлі укладено Договір із ФОП Палагнюк В.М., термін дії якого згідно пункту 10.2 – до 31.12.2019.
Відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) установлено, що Замовником 14.05.2019 на підставі накладної № 137 від 13.05.2019, 24.05.2019 (накладна № 149 від 22.05.2019), 29.05.2019 (накладна № 151 від 24.05.2019), 30.05.2019 (накладна № 157 від 29.05.2019), 07.06.2019 (накладна № 160 від 03.06.2019), 29.08.2019 (накладна № 236 від 28.08.2019), 11.09.2019 (накладна № 249, № 250 від 06.09.2019), 13.09.2019 (накладна № 258 від 11.09.2019), 20.09.2019 (накладна № 268 від 18.09.2019), 26.09.2019 (накладна № 275 від 25.09.2019), 04.10.2019 (накладна № 284 від 02.10.2019), 11.10.2019 (накладна № 290 від 09.10.2019), 18.10.2019 (накладна № 293 від 16.10.2019), 25.10.2019 (накладна № 305 від 23.10.2019), 08.11.2019 (накладна № 312 від 06.11.2019), 20.11.2019 (накладна № 322 від 13.11.2019), 22.11.2019 (накладна № 330 від 20.11.2019), 28.11.2019 (накладна № 338 від 27.11.2019), 06.12.2019 (накладна № 350 від 04.12.2019), 09.12.2019 (накладна № 353, № 354, № 355 від 06.12.2019) сплачено кошти на загальну суму 341 900,00 грн, що відповідає загальній вартості укладеного договору, та свідчить про виконання зобов’язань за укладеним договором у повному обсязі.
З огляду на зазначене, на порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору.
Крім того, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону.
Період усунення порушень:
22.04.2020 12:47 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2020 12:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Частково усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
-
Дата публікації:
13.05.2020 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
f62f03238d9f4acb9b110c26f83a572e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2020 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-27-002971-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи виконано договір від 26.04.2019 № 48 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
ecd626250a384c4f904b4d51abb8d619
Назва:
вимагаємо надати пояснення
Дата опублікування:
23.04.2020 09:14
Опис:
Держаудитслужба вказала що замовником допущені порушення в закупівлі М'ясо. Вимагаємо надати підтвердження повноважень даного органу на проведення можіторингу. Згідно Постнови КМУ №182 від 03.03.2020 року ви як організація ліквідовані. Згідно пояснень Олега Волянського, начальник юридичного відділу
Західного офісу Держаудитслужби Отже стан щодо моніторингу закупівель з боку територіальних підрозділів загальмовується.
Крім того рекомендуємо ліквідованому органу ще раз перевірити закупівлю. Звіт опублікований.