-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку та передачі даних
Завершена
1 033 333.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 6 000.00 UAH
Номер:
567891e3c46442b6915b4872d448f085
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-07-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2020 00:00
Період моніторингу:
07.02.2020 18:15 - 29.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-19-002028-a 19.03.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Космонова» (далі – ТОВ «Космонова»), протокол засідання тендерного комітету від 08.04.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.04.2019 № 254-29/4 (далі – Договір), пояснення, отримані 11.02.2020 та 14.02.2020 через електронну систему закупівель.
За результатом моніторингу закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Також установлено, що учасник ТОВ «Космонова» у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримався вимог пункту 3 додатка № 4 до тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Космонова» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав договір від 26.04.2019 № 254-29/4.
На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо стану виконання Договору, Замовник 11.02.2020 надав пояснення, що Договір в частині розрахунків виконаний не в повному обсязі, а саме наявна кредиторська заборгованість у сумі 304 724,90 гривень.
Період усунення порушень:
27.02.2020 19:47 - 13.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2020 19:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Строки подання пропозицій зазначено у вільному доступі на майданчику в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Згідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За інформацією, що міститься у відкритому державному реєстрі на сайті Міністерства юстиції (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) засновниками ТОВ «КОСМОНОВА» є виключно фізичні особи; КРИВЕНКО ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ - БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК /КОНТРОЛЕР.
Крім цього, згідно з п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Дата публікації звіту:
04.03.2020 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
ab70455c65b54fcaa42db837d2140143
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2020 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі телекомунікаційних послуг, крім послуг телефонного зв’язку та передачі даних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-19-002028-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію про стан виконання договору
від 26.04.2019 № 254-29/4 укладеного з ТОВ «Космонова».
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f20cbd8aeb394966a0fc470265cb1f34
Назва:
На запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
11.02.2020 16:05
Опис:
За інформацією, наданою департаментом бухгалтерського обліку, на даний час договір виконаний в повному обсязі, оплачений частково. Кредиторська заборгованість становить 304 724,90 грн.
Номер:
e631f66c045f4d0095dd4b5b6723a3e9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2020 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі телекомунікаційних послуг, крім послуг телефонного зв’язку та передачі даних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-19-002028-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо пояснити відповідно до якого ідентифікатору річного плану закупівель проведено зазначену закупівлю.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.