• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок

Торги відмінено

468 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 340.00 UAH
Номер: 3ab3ba2ff81947b18c14d933a60a371a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-25-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.04.2019 16:42 - 22.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2019 №122 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника В. КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.04.2019 № 122 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 21 UA-2018-12-28-001368-a 28.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби В. КАЛІННІКОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 796-58-37, sobinova0405@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимогам Закону в частині строку розгляду тендерної пропозиції та оприлюднення інформації установлено порушення норм частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону визначення переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Малоданилівської селищної ради (далі – Замовник) від 10.01.2019 №2Т/МОЛ (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця Фізичної особи-підприємеця Чубенко Сергій Сергійович (далі - ФОП Чубенко С.С.); повідомлення про намір укласти договір від 12 квітня 2019 року. За результатом проведеного моніторингу встановлено, що Замовником розгляд тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Чубенко С.С. здійснювався з 01 квітня 2019 року по 12 квітня 2019 року. При цьому, Замовником не було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду даної тендерної пропозиції. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Отже Замовник, в порушення частини четвертої статті 28 Закону перевищив строк розгляду тендерної пропозиції та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 26.04.2019 09:40 - 16.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2019 09:40